Yorumsuz msn nickleri ~ Msn Nickleri


Yorumsuz msn nickleri

25 Temmuz 2008 Cuma

Yorumsuz msn nickleri , nickler , nick

Ben Ruhumu Wücudumdan Azad Ederken;Kollarını Aç Cesedime...!








Sonsuzum Oljak Kişiyi Arıyorum...!



Her Zaman Saf Rolü Oyna Ama En Çakalı Sen Ol:...!



Geweze Gibi Bi Ölüm Suskun Bi Hayat Getir Bana...!



Awuçlarım Terlerdi ,İçim Titrerdi..Söylemek İstediklerim de ,Benimle Birlikte Erirdi..'Sen Bana Bakınca..!1



Güzel Wücudlar Boş Suratlar , Benimse Yenmiş Tırnaklarım Titrek Ellerim War...!





Hiç Susmadım Şarkı Sölerdim Günlerce Fakat Artık Kısa Cümleler Kuruyorum...!

Yorumsuz msn nickleri , nickler

Hayallerinin İçinde Olmak İsterdim...!



Sakince Agresifleş..!


Sus Suski Kırdığın Kalp Uyanmasın...!



Uzakta Çok Uzak Bir Yerlerde ,Büyülü Bir Masal Düşünde ,İki Aşık Yaşarmış,Yorgun Sewişmelerde...!



Tut ki Ellerimi Gözlerim Islanmasın Bırakmaki Terlesin Ellerinin Sıcaklığıyla Herşeimsinn...!




mavi senszLik kokan tek renk.


Ecza Deposu Oldu Miğde..Kronik Aşık Sistematize..

0 yorum: