Kayıp msn sözleri ~ Msn Nickleri


Kayıp msn sözleri

31 Ekim 2008 Cuma

Sevmeyi bilenler için kayardı ya yıldızlar
Dilek tutmayı bilenler içindi sanki
Her dilekte sevgi aşk istenirdi
Ama bir türlü içten dilenmezdi
Her akan göz yaşı yalanlarla karışıp ağızlardan çıkarmış gibi söylenirdi
Seviyorum demek beklentisiz geri dönmicek bir gemi gibiydi
Aşklar yalan yaşanır sevgiler sözler yalan söylenirdi
Bu istanbul adamı bitirir kelimesi varya
İşte burdan belli...

Kayıp msn sözleri , yeni nickler





*Beni gerçekten sevmeyeceksen sevgilim, ne olur içine al ..


*Beni ruhunda sakla ..


*Sen kalın bir maskenin altında yaşıyordun ..


*Aşk biter ve bir gün biteceği için çok güzeldir ..


*Yaşarken korkunç bir boşlukmuş ömrüm ..


*Tıpkı yağmur gibiydi ömrümüz; kesik kesik ..


*Ağır ağır ruhumu öldürüyordum ..


*IsLandığım ilk yağmursun ..


*Ebediyen ölmeyecek ruhumun bir şehir var sende ..


*Kanımın tadını sevmeyi öğrenmiştim ..


*Ruhlarımız nefeslerimizden akıp birbirine karışırdı ..







* Hayat bir Kumarsa iLk zar benden ozaman




RenksizLiğin içinden renk seçtim ..Benliğimin içinden bir sen seçtim ...Sensizliğin içinden bir ben seçemedim ...


чoruLdum her buLduğumdα kαчbetmekten seni , Kıчαmete kαdαr kαpαttım kαLbimi





SonsuzLuk trenine binmiş ,iLerLiyordu.Camdan dışarı baktı ,uçsuz bucaksız uçurum .. Daha iLeri baktığında ise sonu gözükmeyen ufuk çizgisi. Nereye gittiği beLLi oLmayan bir tren yada ruhunu kaybetmiş bir beden (!)

0 yorum: