Acı nickleri ~ Msn Nickleri


Acı nickleri

5 Ağustos 2008 Salı

Acı nickleri , acı ile ilgili nickler , nick

.... ßana acıyı öldürecek ßirşey verebiLirmisn ?Sus Konuşma.. SözLer Kimin umrunda ... *ağLadığını DuyarıM ßirinin içiMde Hıçkırarak.. Sessizce..ßen ßir müLteciyim..Kendi Yüreğimden ßaşka, Sığınacak Yerim, Yurdum Yook ..
Gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye?
Sevmek için yaratılmış kalpler hep bomboş niye?

Masal gibiydi onun sevgisi...
Her masal mutlu biter ya bu masal beceremedi...

ZevkLere DönüseN AskLara iNat yasasıN sevqiLisiz hayat..

Nefret et benden !!
Bayılıyorum buna (= !


Hép Aynı Düşün Péşinde . .
SöyLé Né Var İçindé . .


Anlatamadigim birseyler var,*
*Hep baska baharlara biraktigim.
*Ucurumlari tam a$arken,
*Kiriliyor kanatlarim.**

αятıк кαρıуı çαℓαη вєη ∂єğιℓιм αηηє
яυнυмα вαşкαѕı gιя∂ι ∂üηуαηıη ѕση güηü gιвιу∂ι ѕαηкι
тüм ∂σкυη∂υкℓαяıм єяιуιρ gιттι… αятıк σ кüçüк çσ¢υк ∂єğιℓιм αηηє ιçιмє вιя ¢αηαναя уєяℓєşтι !


atarım; tutar konusurum; bos olmazz
sacmalarım; hemde nasıl!!
süslüyümdür; sorma gitsin xD
sewiyorum kendimi; aa sendemii XXD
Acı nickleri , acı ile ilgili nickler
géri sayıyorum ;
üç , iki , bir , sıfır , éksi bir
gittikçé soğuyor bu düş
saydam artık gözlérim
ki bu iyiyé işarét . ..

Küçükken oyunlarımızın adı yoktu..
Büyüdük oyunlarımızın adı aşk kaldı..
Aşk oyun değildi..Sen öyle sandın..
Oynadın..Gittin..!

Mutluluk,
hepimize sadece
kendi çizdiğimiz resimler
ve uzaklıklar kadar
yakındır!

hüküm giymiş kelimelerim sustu artık..


- Her bitiş yeni bi var oLuşsa var oLmakdan yoruLdum !

Garipsediginiz bu şeyle yaşıyoruz biz.


Kanatlarımı kaldırdım rafa.
İyiliklerimi koydum bi kenara.
Artık bende sizdenim.
Artık bnde bi caniyim.

Unutma ^^
sensiz nasıLsam haLa öLeyim

0 yorum: