Enteresan aşk nickleri ~ Msn Nickleri


Enteresan aşk nickleri

9 Ağustos 2008 Cumartesi

Enteresan aşk nickleri , msn nickleri , nick

sonra sen geldin içime doğru beni benden ettin...!


sen hayatımda yokken bi hayli renksizdim..


şimdi söyle sence biz aşıkmıyız...!!!


giderek üzdün bizi zaman..


bu sabah yerini kimler almış diye düşündüm kalktığımda...


seninle bir dakika umutlandırıyor beni..



ama asLa büyük aŞk;ezdirmez kendini ezİlmez..!



tüm şehir ağladı sen gittin die ..mecburmusun hep en uzağa gitmeye....


onarmak çok mu zordu gidenleri...


sen çoktan gitmiş gibisin..


ne verdinki bu güne kadar bana acıdan başka...



giderken bıraktığın tek fotoğraf,seni bana anlatmaz ki...h:

Enteresan aşk nickleri , msn nickleri
bir aşkın öldüğü gün ölmeLimi anısına..



sen bilirsin aslında aklımdan geçenleri..


gözlerimi açsamda sen çıksan karşıma..



ben bizi unutmam gitmek yakışmaz bana..



ya yalnız sen ve ben...ya yalnızlık ya ben...ya o ya ben!!!


yaratMak dert deİL tanrı için....


hani bir kere düşmüştüm ya ..parçalanmıştı yüreğim...hani sen toplamıştın ya... peki şimdi nerdesin...


hatırlarım hiç gidemem deyişini...


kaLbimin orta yerinde bu nası bi cumhuriyett.



benmişim kenDimden bir korkak yaratmıŞım...


sen ve ben ikimiz kabuL et en dipteyiz...


1 ihtimal daha var...belki sen gelirsin...



ama sana git demekten başka yol mu var...



ayrıLık bana "AŞK"tır artık..


Rénq rénq masKéLérm war
haYad qard0LaßıMda..
ßüyüdüh 0 kücq kıZ!
Eski éLßiséLérm 0Lmuy0r ardq üsdüMé
muDLuLq qömLéqLérm sarıP saRMaLamıyrr
séwncLérm kesMiy0r ayaqLarymı yérdéN
(aRdıq)üzéRndé néFs aLmayn ßir mkTupuMm bn
hyaLLérmséhh ß0yaLary akmış masKélrr. . . . [qırKq qaLß]

0 yorum: