Etkileyici msn nickleri ~ Msn Nickleri


Etkileyici msn nickleri

18 Ağustos 2008 Pazartesi

Etkileyici msn nickleri , etkileyici nickler , msn avatarları

Gözlerini kapat.
Sus ve,
Dinle beni biraz.
Anla artik
Kaybettim...
Kaybettik...


aqLımı..
kaybedmeqden
deiL..
buLmaqdaan
korkuyorum..x(


avazım çıktığı kadar susuyorum
ismindeki sesli harfleri


Ya$ananlara 1 ßeden Küçük Geliyor Artık Hayat :/

unutmayacak bu kaLbim can çıkacak
caNımda aşkım kaLacak...


qidişin öLüme eş deqer...

tüm barbi bebeklerimin bacaklarını çoktan kırdım ben;
bebekler'l e
oyna_mı'yorum artık ...!


Gereksiz artık Anlamı yok sözlerin Bu aŞk Gömülmeli

Mekan Varoşlar,Hayat harap,Köşe başlarında Cigara ve Şarap xD

Ölüm yakın görüyorum izlerini haydi Son Defa tutayım Ellerini (=

Gözlerin gibi Sen de
YALAN Söyle_(=
Etkileyici msn nickleri , etkileyici nickler
ParLayıp sönen küLLerim..Sönün aRtık raHt ediYm !

Sen yanında ba$kaLarLa..Ben içimde sanCıLarLa..!!

KaLbin kapısı sana kiLitLi..AnahtaRın TatLı sözün..!

Bir keşke Ye daHa Yer Yok kaLbimde..

$uSuyorum .. ßéLqi susuNca qéRi qéLirsn ..

Ya$maq mı ... Hmmm ... ßo$una ..véDé qéRéqsiZ ..

metalci metalciyé baka bka kararır !! xD

kesiOrm bLeqLerimi öLüM akıOr kan YerİNé ..


..*arTık kıSa cümLeLer kuruy0rum
sevDikLerim ,sevmeDikLerim yanımDa
kabuLLenDim herŞeyi oLduğu qibi
yoLa çıkTım yarınLara(!)..


warLıqıNa aLı$amam..*

ve bn coK zmn snRa anLdm snn bLe qDebiLceini. !

*нiÇ iÇmeDiğim
iLk Siqara ve DumanıyLa
uÇaCağım(!)..


yaLanLarDa
kayBoLmuşLuk var
Bu ara herkesDe..



* нani вikere DüşmüşTüm ya
parçaLanmışTı yüreim..
* нani Sen TopLamışTın ya
peki ŞimDi nerDesin (?)..



yaLanda oLsa kaLsana..
YaraLasanda oLsun..
Bırakmasana Ağrısada..
KaLsana...


Susmadım..
Susturamadım dilimdeki haykırışları..
Yutkunsam ölecek sanki satırlar içimde..


"Yıkılacak üstümüze, çivi çakmaya kıyamadığımız duvarlar..."

nefret et erkek adı duyunca,
merhamet etme yalvarınca,
seviyor sanma ağlayınca,
erkek dönektir bunu sakın unutma !

0 yorum: