Sevgi nickleri ~ Msn Nickleri


Sevgi nickleri

25 Ağustos 2008 Pazartesi

Sevgi nickleri , sevgiyle ilgili msn nickleri , sevgi avatarları
tamam dır şimdilik bu sözlerim
aşkım seni sonsuza kadar beklerim
gelmesende yanıma aglar bu gözlerim
unutamam seni her zman özlerim



neden durmadan yağıyorsun yağmur neyi ıslatmaya çalışıyorsun cadde ıslak kaldırım ıslak ,eğer gzölerimi ıslatmaya calışıyorsan onlar zaten ıslak…

sen bnm hayatımda bir piyonsun seni kaybedersem 2 puanım gider ama ben senin hayatında şahım beni kaybedersen oyun biter'’

dipsiz bir uçuruma düşsem ölmekten değil seni kaybetmekten korkarım aşkım!!
pek çok serseri geldi geçti, şimdi hiçbiri yok esti bitti ama gör bak ben gene buradayım
Ağladım seninle ilk defa Elimde parçalanmış bir hayat var aslında Hap soldum söylediğim yalanlara Çıkışlar hep kapanmış ruhum dar sokaklarda

Sahte sevgililer terkettiğinde benim yokluğumu anlayacaksın, beni başkasıyla her görüşünde kaybettiklerine ağlayacaksın..

Yırttım resmini artık eskidin,unuttum ismini sen bir kahpesin
Bıktım büsbütün her şeyden senin yüzünden kahretsin.

Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden,
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.


NE YAĞMURLAR NE BULUTLAR YAĞDI İÇİME SÖNMEDİM SENDEN BAŞKASINI SEVMEDİM SEVEMEDİM HERŞEYİ SİLDİM GÖNLÜMDEN Bİ SENİ SİLEMEDİM ...


Ben sözünü dinleyen uslu kızın değilim onun Küzel Közlerini yüreğimden atamadım söz vermiştim sana anne yeminimi tutamadım..

Kızın yine aşık anne..sevdim yine masumane..cezam neyse razıyım ben..yazılmış o kaderime.

Adı konmuş ayrılıKın çok iyi biliyorum…seni hala seviyorum..


NE AŞKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞANMAYI BEKLEYEN....NE AŞIKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞADIKLARINA NEFRET EDEN..!!

SENSİZLİĞİN ACISIYLA KAVRULUYORUM OLMUYOR SENDEN SONRA KİMSEYİ SEVEMİYORUM…!!!

'''ToOpRaKK oLsadaa Tüm vüücuDumm'''!!!....''''öLümüne SevmİŞTimm'''' diecek oLurdum...
Sevgi nickleri , sevgiyle ilgili msn nickleri
????Acımasizca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yanlızlıklarımız????
Gülmek uzun zamandır rol yaptığım bir oyun hiç gülemedim aylar oldu çünkü ışığım yoktu..

????SENSİZLİĞİN ACISIYLA KAVRULUYORUM OLMUYOR SENDEN SONRA KİMSEYİ SEVEMİYORUM…!!!

İÇİNE DÜŞEN HER HÜZÜN DAMLASI SANA SENİ NE KADAR SEVDİĞİMİ HATIRLATSIN…

Kendime zarar verdim acı duymadım, iki karar verdim ama başarmadım
Birisi ölmekti bocaladım olmadı, birisi yaşamaktı yaşayamadım


UNUTMA Kİ...

" Unutma ki "
Tüm insanlar, yanlizliga yeniktirler.
Solmus resimlerde ararlar mutlulugu
Ve........ gönüllerde yasatirlar,
SEVDA SARHOSLUGUNU....


bakma benim gözlerime haykırırım yoksa seni sevdiğimide dayanamıyorum artık bu hasrete dünya alem duysun seni seviyorum delice ...

tükenmeden bitti eksik yaşadık biz bitmedik öylece kaldık titrek bir mum alevinin havaya bırakmış olduğu bir iz ve göz gözü görmez bir sis değildik ki biz......

egilir başlar çatılır kaşlar en güzel aşklar lisede başlar..

Aşkın bana düşen en masum tarafını istedim.
Sen masum değilsin dediler.
Bu sefer bana düşen kısmını istedim.
Sana bir şey kalmadı dediler.
Düşündüm..Peki bana onu verin dedim.
O'nu başkası aldı dediler.
Bana ne kaldı?diye sordum.
Düşündüler...Sana 'AŞK ACISI' kaldı dediler

0 yorum: