Hata nickleri ~ Msn Nickleri


Hata nickleri

20 Ağustos 2008 Çarşamba

Hata nickleri , hata ile ilgili msn nickleri , nick

yanıLgıLarımı yüzüme vurmayın ..




dü$künLüğümü yağmaLa..
içimdeki terk ediLmi$ cocuğu vur ..!



Git ! ßir deStanda ßen ekLerim eLßet..
Sevda sayfaLarına ..!



terk edip giderken ..
dönmiyeceğine iLk önce,,
Söz ver.. !



ßak güLümSüyorum yine..
Sırf Sen yanımdaSın diye..
GözLerinden damLayan inci
taneLeride ne ..!


merak etme hem ..
kuLakLarımda ,,
ikimizin $arkıSı..!


dudakLarımdan
eLveda SözcükLeri çınLayacak ..
kuLakLarında ..!



Sen $imdi i$siz ßir teLgrafhane gibiSn..
durmadan sesLer aLacak ..!
sesLer vereceksin..


eger Sevda ßu demekSe..
ßen vazgecdim ßeni sevmeyin ..!


yanLız kaLmak iStiyorum kaLßinde..
ona tekrar ßakarken seni hissetmek !



ßu gece Son defa ağıtLar yakıyorum Senin iciN ..!
Hata nickleri , hata ile ilgili msn nickleri

Gördügüm ßir ßahar ßiLiyorum..
dokunuyorum Ona,,
ıSınıyorum artIk ..!



Denizin gökLe kucakLa$tıgı sınırdayım..
yok oLmam an meseLesi..!


Sevmiyorum artIk yanLız geceLeri...
hiCmi özLemiyorSun ßeni?
vicdanSız SerSeri ...




kanım cekiLiyor dostLar...
ayrıLıkLarın en dokunuLmaz
$ahidiyim..



''belki'' dünyasında...
''keşke'' kokan havayı solurken...
''iyi ki'' dediğim tek nefesimsin...



tahta tekerleklerle ceset taşıorlar,
cesetlerin bazıları yaşıorlar...
cesetler bi daha ölmicekler,
cesetler geriye dönmicekler!




FasuLyédén seviLdim hép..
0ynadım fasulyédén...
Zararım künyédén mi..?.
Y0ksa küLLiyen mi bünyédén?....



Bendesin Benim oLmasanda..


Taş Duvarlarar Ördüm yine Etrafıma.
Kimseyi KaLßime Almaz Oldum*


a$k néyDi ?
sény séwmékti a$k
aRamaktı kénDimi sénDé
Vé.. hiÇ oLmadıqıM kaDaR ßén oLmak ßénDé
iSsyaN étmékTi sénSiz qéçéN héR saniyéyé
i$té a$k séwdamıZzı haykıRıoRdu !


gideCekSen yaßancı koLLara..
feLaketim oLur yar ..!


kayßoLurSun ..
pusLu rüyaLarın ardınDa ..!
gurara yoku$
SevdaLarda ..


Sen gidiyorSun ßitanem ve ßen careSiz..

ßana yaprak dökümü ya$attın
ey SevgiLi..
Sen ßeni ßenSiz ya$ayaßiLiorsun
ßen Seni SenSiz
dü$Leyemiyorum..

0 yorum: