Ölümsüz aşk nickleri ~ Msn Nickleri


Ölümsüz aşk nickleri

23 Ağustos 2008 Cumartesi

Ölümsüz aşk nickleri , aşkla ilgili nickler , msn avatarları

duvarıma asıLı boy boy afiş karanLığım yatıLı misafir oLmuş kırgınLığım ve sana bi bedeL borcum varken uykuya geçiLmiyor ...



- 'Sevme desem kalbim soz dinlemezki.

-Gidene uzulme sevseydi gitmezdi, gelene sevinme oda BASKASINDAN gelme !!

-Kör olsun gözlerim ele bakarsam Sensiz olan bir tek hayal kurarsam

-Ölümsüz aşkını hiçe sayarsam Ecel olsun bana senden başkası..

-" Eger aglamak çözüm olsaydi sana ilk kavusan ben olurdum.. "

-Yuregim sensiz yara dolu ,Gelirmisin duysan bunu ? Yoksa dermisin vicdanim rahat, Coktan unuttum ben Onu ?

-Varligim hissedilmeyebilir ,, Ama YOKLUGUM fena koyar

-bénim sévdam başkasına haram..!

-Seniin uGruna cAnimi veririim. aMa Layiik degiLSiin.!!

-Hayattan fazla birsey bekleme,biirgün elindeki herseyi aliyor!

-SENI SEVDIGIM KADAR, GÜNESI SEVSEYDIIM, GÜNES BILE HALIME ACIR AKSAMLARI BATMAZDI.

-kahpe kader, ne istediin benden? hergün ayri biir dert... hayat oldu bana cehennem

-bu dA benim sAna bedduAm Olsun dinledikce gÖzlerin dOlsun Bu sOn sÖzüm sOn vedAm Olsun Almadigin bir cAniim kAldi odA benden Olsun

-Sevecek kimsem yOk kOklayacak güLüm yOk cAnimii verbilecek biir cAn yOk.!!

-aska inancimi sende kaybettim, degmez ama yinede seviyorum

-Sevdan Beni Yakarken, Baskasini Sevememki.

-Hasret Bana Gore Degil, Yoklugunu Cekemem Ben.

-Bizde Ozur dilemek Vardir Yalvarmak ASLA,,SEVMEK Vardir Ihanet ASLA,,Bitirmek Vardir Geri Donmek ASLA..

-ARKADAS; KIRMAYAN KIRILMAYAN KIRILSADA YIKILMAYANDIR...!

-Seni öyle bir yere yerleştirdim ki gerçeğin bile gelse hayalini dolduramaz..!

-VuruLdum bEn 1 kAlpSiize ,, O vERdii kAlbini 1 kAhpeYe ,, SeveCekTii sÖzde bEnii ÖlesiiYe

-BaskAsina Kendiinden FazLa Deger Verme _ ,, yA 0nu Kaybedersiin _ ,, yAda Kendinii Mahvedersiin

-Bir Gün O Deli Gِonlün Beni Anlıyacak Ama O Zaman Çook Geç Olucak...

- Bii DaHami..? TöVBe SeNii SeVMeK..!!

-Ben Cok Seyi Hayatimdan Sildim ·@SENIDE·@ SiLerim..!! ;)

-Kimin yüzü erkekler tarafindAn gülmü$kii biz gülelim

-Herşey Bosaymis, Sende Gurur Denen Birşey Kalmamis ! ;)

-Sózlerin Gibi Sende YALANSIN ;)

-senin gibisini sevdigim için beni cehenneme gönderirler..!!

- SEN & ben = HIKAYE

-sen beni KOLAYCA terk ettin o ZOR günlerimde !!

- Gittiqin o yollar senin birqún sonun olacakk!

-gózlerii sózleri sóyledi, sózlerii gózleri aqlatti..


Ölümsüz aşk nickleri , aşkla ilgili nickler



süsLü sevda sözcükLerinde diiLdi aşk o üç harfin izdüşümüydü yüreğimizdeki !









büyük tufanLardan sonra herşey kendinden ibaret kaLır bi meLtem rüzgarına biLe yenik düştün sen...






gözkapaklarına bir kez daha yeniLmezLik bayrağını
çek ve sakLa yaraLarını git ve bir daha dönme ...







bırak bu sefer yarım kaLaLım hevesimiz kursağımızda öLeLim
daha fazLa gruru ayakLar aLtına aLma
bırak adın ne kdr temiz anıLabiLecekse o kdr temiz anayım !










Kaç bahar rüyam oLdun sensizLikte kaç voLta attım saymadım .
KoLay buLunmayacak bi sevdasundum sana bozukpara gibi harcadın.







Bi buseLik hatrın kaLsın acı kahvemde
bi bedeL bi terkediLiş borcum oLsun..





özLeyeceğim kokunu SeSini , teNini

ve özLeyeceğim.



güLen gözLerini ..!










Hoşçakal'ı esirgenmiş bi veda sonrasında Hoşça bakamadım kendime ve hoşça Kal'amadım!!!


0 yorum: