Bitanem nickleri ~ Msn Nickleri


Bitanem nickleri

24 Ağustos 2008 Pazar

Bitanem nickleri , bitane msn nickleri , msn avatarlar

şimdi birtanem.
Hadi geri ver onu,
haince çaldiğin gibi.
Bir gün ansizin çikipta karşima
siyah saçlarinla büyüleyip gözlerimi,
sesinle içime işlediğin gibi.
Bir de sensizlikle cezalandirip,
hapsettiğin gibi beni.
Hadi geri ver onu bana
.Sensiz yapamayacak olan aciz kalbimi...











''belki'' dünyasında...
''keşke'' kokan havayı solurken...
''iyi ki'' dediğim tek nefesimsin...



tahta tekerleklerle ceset taşıorlar,
cesetlerin bazıları yaşıorlar...
cesetler bi daha ölmicekler,
cesetler geriye dönmicekler!



FasuLyédén seviLdim hép..
0ynadım fasulyédén...
Zararım künyédén mi..?.
Y0ksa küLLiyen mi bünyédén?....



'ak$amı beqLeyip karanLıqa qisLiorum her qece qösya$Larımı..!







HayaT DeneN EkmekteN BiR DilimdiM BeN De YendiM...




Bendesin Benim oLmasanda..




$k néyDi ?
sény séwmékti a$k
aRamaktı kénDimi sénDé
Vé.. hiÇ oLmadıqıM kaDaR ßén oLmak ßénDé
iSsyaN étmékTi sénSiz qéçéN héR saniyéyé
i$té a$k séwdamıZzı haykıRıoRdu !


Bitanem nickleri , bitane msn nickleri
gideCekSen yaßancı koLLara..
feLaketim oLur yar ..!

kayßoLurSun ..
pusLu rüyaLarın ardınDa ..!
gurara yoku$
SevdaLarda ..

Sen gidiyorSun ßitanem ve ßen careSiz..



ßana yaprak dökümü ya$attın
ey SevgiLi..
Sen ßeni ßenSiz ya$ayaßiLiorsun
ßen Seni SenSiz
dü$Leyemiyorum..


saßahLarında güne$Ler..
geceLerinde güLücekLer oLmaSın ..!


anLa canıSı ruhumn Sana..
ihtiyacı var..



ßen susuyorum ama
acıLarım konu$uor yanLız ..




hic ayrıLmadık SeninLe..
degiL ßir Sene,
1 gün ßiLe gitme ..!



mutLuLuk..
hep merak ederdim..
ama artIk etmiyorum ,,
Cünkü Seni cok Seviyorum ((:

oLmaz oLsun ßöyLe a$k..
Sen ßenden uzakda,
ßen Senden uzak..!

cok agladim gormesen de!
cok ozledim seni ..
masallar gercek degil
ne kadar hayal etseM de
senle yasiyorum
ölüyorum
gitme



Susmak Verilmesi gereken En Zor cevaplardan biridir
Konusan Kolay olandir
Ben SUSTUM
isteyen konussun...!



Sessiz öLüm çıqLıkLarı üşüşüyor enseme ...


#daha qüçLü.. daha sakin
#daha mutLu.. daha suskun
#daha oLqun.. daha kırqın
#daha yaLnız.. daha yorqun

#
biLmezLeR yaLnız ya$amayanLaR
nasıL koRku veRiR sessizLik inSana
inSan nasıL konu$uR kendisiyLe
nasıL ko$aR aynaLaRa



koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.

вeиiм gibi seveяsiи aмa
Senin kadaя sevilmezsiи
Uиutma...

hep bildimki benim sevdam var,
üztüne alınma, sana gel diyen mi var?

Hayat okadar acımasız ki sévqiLim
Vérdiqi hér$éyi qéri aLırda sOnu qéLméz
O qün qéLir yüzLé$irsin qéçmi$inLé
SokakLar diLé gelir söyLemezLer umut neRde (???)




Hadi kurtar ßeni bu hayattan
GeL kurtar beni bu azaptan
Hadi kurtar ßeni yine eskisi gibi bi ßaßa $efkati qißi
Ağır ve yava$..

kötüyüm
karanlığım
çirkinim..






değersizliğimden ölmek üzereyim..
pamuk ipliğinde geziniyorum,
kurulu düzenim yok benim..







depremlerdeyim
gelgitliyim
dengesizim..

0 yorum: