Enteresan msn nickleri ~ Msn Nickleri


Enteresan msn nickleri

11 Ağustos 2008 Pazartesi

Enteresan msn nickleri , enteresan nickler , nick sözleri

έllέя qünåhKåя,
diLLέя qünåhKåя...

ßir ¢åğ yånqını ßu,
ßütün dünyå qünåhKåя ..!

AkLimda BiR YiGin Soru IsaReTi ?????????????????????????????????


нαу нαу ,,ηє ιѕтєяѕєη ѕαу ѕαу ,, вєη¢є ѕєηιη αѕкιη ℓαу ℓαу нα∂ι σgℓυм уαℓℓαн ѕαηα вαу вαу..!

boS biRakdim niCk yeRini heP boMbo$.....

aRka mSnde neLer oLuyor...?

Love: aşk, Lavuk: aşık

Bu yazıyı FARKEDERSEN, FARKEDECEKSIN ki bu yazıyı FARKETMEN ya da FARKETMEMEN hiç FARKETMEZ. Sen en iyisi bu yazıyı hiç FARKETME.



géri sayıyorum ;
üç , iki , bir , sıfır , éksi bir
gittikçé soğuyor bu düş
saydam artık gözlérim
ki bu iyiyé işarét . ..

(%)..ömRümü haRcadigiM...KumaR gibiSin....(%)


нéя кaяéѕι
ѕιуaнa вσуaимιş вiя вυLмacaуιм.
çözмéуé çaLιşтιкça,içiмdé кaувσLυяѕυи..


Bu BeNiM SeRSeRi SeRBeST STiLiM!!!

Enteresan msn nickleri , enteresan nickler , nick sözleri

”ˆ ''Netten 250 MB’lik bir dosya indirirken, bitmesine iki dakika kala elektrikler kesile de mosmor ol inşAllah!

BiLékLérmi késSs. . DamarLarmLa knDini as. .!!!


$iMdi öLe uzâKKy qêLdîqîm yôLLR yâNL$ bî ôyKûDêîm ßnî YêNîDêN yâzZ!..

İlham perimi GEBERTTİM.Lirik yazmıyorum ....

hayat tarafında mars edİLmiş tavLa biLmeyen kiŞiLik =/


[ Herkez Kendi Çapında Muhteşemdir ; Kiminin Çapı WardıR Kiminin YarıÇapı ]




SizøfrenikRuhumintiharameyiLLi....õLmekiStiyørøLem iyøRum..

ÖLmek için sebebim Yoq AmA yasamaq İçİNdE SINIRDAYIm..

The Sun Of My Dark Street ( karanlık sokaklarımın güneşi)

Dünya nüfusuna göre her erkeğe 2 kız düşüyormuş. Benim hakkımı kim yiyorsa haram zıkkım olsun

0 yorum: