Hapis sözleri ~ Msn Nickleri


Hapis sözleri

26 Ekim 2008 Pazar

zébâníLér ârâŜındâ Ўâbâní bír méLéím.


küÇükkÊn ßu kİz ßaşTaciiydi. ßüyüdü Şimdi kadÊr Ona kİydi..

Kısa ßir MoLa wermék İstiyOrum İzin Verir Misin Hayad ?



ßhen 1 0yunjk ßéßeqTm sNin iÇn..
haNy cNın sqLdıkCa 0yndRhn yha ßnmLe..
hatırLıy0r MusuN ?
bZen yZüme biLe baqMaSdhn ..x(
sHén qöRmesdn aMa ßhen aqLaRdhm !
SesSizCéé ...
bazénDe seweRdhn beNy (:
iÇimm iÇiMee sıĞmasDıı ...!


MasaL diyaRLaRınDan qéLmi$ LaNeTLy bi!R MeLeg!m ßu NasıL ßi Dünya haLa çözmü$ déqiLim

inSan oğLu naNkördüR değer weRmez kimseye .,bende inSan'm sonuçta fasLasıNı bekLeme . .



|| ћéр ѕéη .. ||



Kim SöyLemi$ CadI OLdugumu ? Sén €LmanI Yé $ékéRim ..



anLam§ız coCukLarın cıqLıkLarı qßi.. xS


sEvmiyoRum seNsizLiği sEvmiyoRum haSretLiği.


ßu haYatta Sénin qißi SahTéé


İçimdeki deli KüreSeL ısıNmadan DoLayı ßakımDa!


di*Li qÇmiz zamndNh.. tk kLanımsıNH.



bHn N hayaller KuRdum bHu keS kmSeye yniLmediqHm..


iyeLik ekin wRdı phnde. qittiNh die sLdimh.. )x

Hapis sözleri
HayaL kurmak ßedawa .. Pki ya qRÇekLeŞtRmek ??


KoßyaLa tarzHımı ybıŞdıR haadıNah.. ;D

éLLéRimdé kLépÇhLéR.. tutkL*** istéR kLßim. dLimé ßiR FéRmuaR ÇhkdiMh.. qttiqhNdé söLédiiMh sN sözüMdüh..


siLseM kadeR deiŞheckmi? KçhkeS qdeNh yaR yiNe qRy qLecek mi??


Swqié <33 néFRéd.. (!)


SiahdNh aStım umudSuz qüNé PiŞhmanLıkLaRımı.. RnqaRnk oLußh ßna dnSünLéR dié..

kadéRLé aLay etMe.. FéLéi ÇhaRpaR adamı.. xD

0 yorum: