Taş kalpli msn sözleri ~ Msn Nickleri


Taş kalpli msn sözleri

25 Ekim 2008 Cumartesi

Taş Duvarlarar Ördüm yine Etrafıma.
Kimseyi KaLßime Almaz Oldum*

a$k néyDi ?
sény séwmékti a$k
aRamaktı kénDimi sénDé
Vé.. hiÇ oLmadıqıM kaDaR ßén oLmak ßénDé
iSsyaN étmékTi sénSiz qéçéN héR saniyéyé
i$té a$k séwdamıZzı haykıRıoRdu !

gideCekSen yaßancı koLLara..
feLaketim oLur yar ..!

kayßoLurSun ..
pusLu rüyaLarın ardınDa ..!
gurara yoku$
SevdaLarda ..

Sen gidiyorSun ßitanem ve ßen careSiz..

ßana yaprak dökümü ya$attın
ey SevgiLi..
Sen ßeni ßenSiz ya$ayaßiLiorsun
ßen Seni SenSiz
dü$Leyemiyorum..


saßahLarında güne$Ler..
geceLerinde güLücekLer oLmaSın ..!


anLa canıSı ruhumn Sana..
ihtiyacı var..


ßen susuyorum ama
acıLarım konu$uor yanLız ..


hic ayrıLmadık SeninLe..
degiL ßir Sene,
1 gün ßiLe gitme ..!


ßoquLmaktan KorkTuqun Deniz mi ???
TahmininDen Derinim*

__________________

Taş kalpli msn nickleri

ßakmazSan bakmam, meraqLın değiLim!
konuŞmazSan konuşmam, çenesi düŞüq değiLim!
yaLanLarını dinLémem, yaLaka değiLim!
kavqa éDerim, " korkak " değiLim!
aTıp tuTmam, koLPa değiLim!
düŞeni kaLdırırım " aCiz " değiLim!
herkeSi sevemém, şıPsevdi değiLim!
şimDi kaRar senin.. ßén köTü ßiri miyim ?





.Uzaktaki ya[kı]nım..

'' kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim
öLüm Çıkar Karşıma
Yine SEN Derim. ''

YarınLar Kadar Yakın içimdeki Fırtına ..

" Çok parçaLandım parçaLandıkça çoğaLdım "

Sevdim Sandım
SeviLdim Sanırdım
Sonra uyandım..
Sonunda ßen AnLadım ..


Hani oLur ya ßazen, Kaçarsın Herşeyden
Hani oLur ya ßezen.. Şarkı ßiter aniden .. ^^


Áşk uyudu ranzaLarda,
DüşLer Eskidi Gitti..
IsLığıma Gömüyorum
KaLbimdeki SözLeri ..

GeL hadi Acıt ßeni
O biLe Yeter..
ÇorakLığımda İstemezsen
Eğer geLmezsen
ÖLdür ama affet ßeni . . .

Derler ki bir yerden sonra.. Acımaz daha fazLa ...

zTn aşq kötü 1 şaka, anLayama çaLışma >.<

^^ Ya her şeyim ya Hiçim sorma Dünya ne biçim..
Bir kördüğüm ki İçim Çözdükçe doLanıyor .. ^^

rüya oLmalı gördüğüm .

0 yorum: