kopartan msn sözleri ~ Msn Nickleri


kopartan msn sözleri

29 Ekim 2008 Çarşamba

Boş ver!
Unut gitsin adımı.
Zaten sen ne beni, ne de başkasını
yürekten sevemezsin.
Ama ben hâlâ seviyorum.
Bu son bulur mu
bilmiyorum..
Hiç bilmiyorum.
Neyse boş ver beni,
boş ver gitsin..

bİr anLIk mutLuLuğum sİzİ çok mu üzdü?

Hayat ya$ıcaam şeyleri sana kıyak geçiorm yaz,çiz,oyna..

Hiç bi bok istemedim istemiorm..

Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм ,)

Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм..

cuLsuz peri =)

Polliannayı qören?

Anlat onlara peri masalının kötü bittiğini

kmse anLamaz ßiliorumm canımı yaKsada hayat qüLüorumm:/

biLiodum bu şehiя baиa daяdı, biLiodum bu şehiяde bi yığıи iиsaи $ekLiиde hayvaи vaяdı..!

sen olmasanda her türlü döner dünyam

beyniniZz qbi sizde küçüksünZz

Kéndíní íspät étmék íçín şékíLLéré kopék oLmuorúm ,bén kím oLdúgúmú zätén bíLíorúm

Ummadıklarım adam olurken... Adam dediklerim insan bile olamamış.!

İsтєdiκLєяiм Чαиıмdα İsтємєdiκLєяiм ЧoLuиdα.!

soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..

KaLmadı hayat ßenim için ,,yeniDén ßa$Ladı hayat $énin için ...

msn sözleri
ßédenim KadaR yüReğimde özLéDi $éni ...!

ßo$ ßiR $évgiyDi ..SaDécé $évmi$tim !
kopartan msn nickleri
$u$ pRénsés ; kaPan içiné ..
Kus pRénsés ; haykıR néfRéTini..
Git pRénsés ; yok oL ßu Dünyadan ..
Çékmé Dünyanın KâhRını ..!

En BensizZ qüNün kutLu oLsun meLeqi'mM

1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın

İnsan Paranın Sahtesini Yapar, ParaDa inSanın !

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

bény sévméyn ßitLénsinn?

# Kan kaybında Boğuldu insanlık..! #

Camdan/dı yüreğimin ayakkabısı zaten... Kırıldı(m)!...

Gerçek aşkların yalancısı oluyor insan Kendini doğru çıkarma pahasına.

Düşlerimin Yıkıldığı Gece Bütün Resimleri Yeniden Yapıştırmayı Denedim Her Seferinde Hep Bir Parça Eksik Çıktı ..

Rüyaların seni terkettiğinde Gömülürsün kaLbindeki Cennet yada Cehenneme

Her Aşk bir Mavi Masal..anlatılmayan

Bırak anLamasınLar seni ben anLarım bakışından biLirim her hücreni ..

Sigara Kanser Yapıyor Hayat İse Verem Kendini Mutlu Hissediyorsan Merak Etme Birazdan Geçer

Yağmur Olsam Yağsam Sana ısLatır mısın Kendini benimLe ?

Kimse Sormadan KayboLsam göLgemde Herşeyi Unutsam dönermiyim geriye ?

AğLamakLı CümLeLeR kuRmuoRum..SözLeRime Toz Kaçtı, O kadaR!

Takma kirpikLerimi taktım saçlarımı boyadım LensLerimi taktım makyaj kutusundan daha yeni çıktım . Sanırım böyLe oLunca yanımdasın dmi ?

Hayatı 2 Ucundan tutuyoRuz Tıpkı Lades Gibi..Ama Bu Oyunu sen kazanamazsın..Çünkü hep [ " akLımdaSın " ]..

0 yorum: