Masal ~ Msn Nickleri


Masal

23 Ekim 2008 Perşembe

Masal nickleri

ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .
SoNu ;
ßoğuLmak oLsa dA
ßéNiM "0" SuLaRdA
yüzmém géRék..!

Heyyy MutLuluk !!!2 dkka Dur!!
Hayatimda Sadece Senin Pesinde Kosdum ..
Inadina Gülmek istiyorum...Bekle yetisecegim
GeliyoRummmm!!

Ne konuşuyor bu insanlar
Ne kadar uzak kelimeler anlamdan
Aynama bir yabancı sızmış
Bakıyor bana uzaktan ?


MuTLuLuq yada muTSuzLuq ..
FormüLünü ßuLamadm.
dengesiz hayatımda.oYunu heb ben bozarm .
yeri GeLir ağlar yeri geLir yazarm
ama sırası gelince oyundan ben atarm

Ay Güneşi seviyormus . -Banane-
Toprak suyu seviyormus. -Sanane-
Leyla mecnunu seviyormus. -Bizene-
Ben seni seviyorum. -Kimene?-

ßeLki Sandığın Kadar Ukala,
ßeLkide Tahmin Edemeyeceğin Kadar Mütevaziyim.
ßiraz SakLıyım ßazen YasakLıyım. Kimseyi Örnek ALmam.
Kimseye Örnek OLmam. Arkama ßakmam. 'AsLa' Demem.
'Keşke'Leri Sevmem !!
ELeştiri DinLerim Nasihat DinLemem !!

Küçük yalanların ortasında biz
Büyümekten korkan yetişkinleriz.
Durdu zaman mevsim solmadan
Dinlerken güzel bir masaldan..
Uyandım.
Düş bitmiş.
Kimse yok herkes gitmiş.
Parti çoktan bitmiş..

1 ipтε iкi кi$i oynαyαмαz
Yα sεη düşεяsiη ..
Yα ßεη iтεяiм

Mutlu kal demicem, hayat senin.
iLqiLenmiorum...
Dediğim qibi;
$imdi senin adının üzerini çiziorum.
Söyleyeceklerim ßitti.
qidiyorum.. !
Masalım ise, hiç ba$lamamı$tı ztn!
$imdi qöreßiLiorum

SıRaDaNıM aMa En Ön SıRaDaN..

ZamßakLar en ıssız yerLerde açar
Ve vardır her vahşi çiçekte gurur
Hani ßi çogunuzda olmayan GURUR

$eytan onun yerini aLırken
çığLıkLarını duyuorum..
o masum safLığın kararıyo
içim avına qiden yıLan qißi yawa$ we sinsice...
hayatın ba$ındayken gücümü kayßetmek,
yitip qitmek ..
kimsenin umrunda deiL biLiorum (!)
ßu yüsden Sahte kiŞiLikLerden nefret ediyorum

m0deRn ZamanLarda a$k düttürüdürü müdür? x)

0 yorum: