Hayal sözleri ~ Msn Nickleri


Hayal sözleri

20 Ekim 2008 Pazartesi

Hayal sözleri

*Düşmanlarımın verdiği armağanlar içimdeki boşluğu kapatacak sandım..


*Kırılmış aynamda çaresizce yüzümü ve yüzünü ararken düştüğüm her boşlukta elime tutuşturdukları o bıçağa, sende sarıl istiyorum; brilikte bıçaklayalım istiyorum kendimi ..


*Ruhunun o karanlık bahçesinde esir düştüğü için, sensiz soluk alamayan küçük çocuk kovulmuştu cennetinden ..

*Beni koruyan tek kalkan, sana duyduğum o ümitsiz aşkımdı ..


*Yanlız kalmak, içimde susturamadığım benle, yani ulaşamadığım senle kalmak gibiydi ..


*Tıpkı ömrümüz gibiydi yağmur.. Islak ve karanlık..

Senin hayallerin başkayken hayallerimin bir parçası yapamıyorum artık seni...


Belki de sen yanıldın...
Belki de sadece iyi kalpli bir yeteneksizdim ben...
Ebedi bir hayal kaçkını...




öчlе вίя hачат чаşаdıмκί
cеииетίdе göяdüм cеheииемίdе..
öчlе вίя аşκ чаşаdıмκί
тuтκuчudа göяdüм реѕ етмечίdе


Aşk, yanında olanı sevmek değil uzakta olanı hissetmektir.
Uzaklıklar sevenler için önemsizdir.
Çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu
sevdiğini özlemektir..


Bu neşenin sonudr elbet derin bi bâş âğrısı . .Kâhkâhâlr bugün senin. peki yâ bundân sonrâsı Gün geçer dost göçer. .âzdır yândâş sâyısı. .


Masum yanım küçük çocuk yas tutarken
Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi.
Akmayan gözyaşlarının yerine..
Umutsuz gülücükler dökülüyor yüzümden.



Biqün...
uyandıqında hafızandan siLinmiş oLcaksam biLe
Benimkinde kaL..
Sonsuza kadar bende, benimLe, beynime kazınmış haLinLe ..


Sen", "ben"sin
Ben ise...

Bitirdiğin cümlelere "Üç Nokta"...


ßétérin ßétériné İnat İntihardan ßir ßoy ßüyük Hasretini Kéndi İçimé Kustuğum
. . . O Üç Küçük Kélimé’n . . .
" Séni Hiç Sévmédim ! " Olsaydı Kéşké " Séni Hép Sévécéğim ! "


Düşündüm de ‘yok’ olan çok şey var artık…
Önce sen yoksun…
Sonra senin bana kattıkların yok…
Her şey senden öncesi…Senden sonrası hiç yok !
Bir hiçlik bana kalan !
Sorma yok olanları, dokunuyor !


Aşka Dair Ne var Ne yoksa
AL qiderken ...
İşime yaramaz.ßana yaramaz!
Çünkü Artık çok zor aşık oLmak ..

0 yorum: