tatil nickleri ~ Msn Nickleri


tatil nickleri

3 Ekim 2008 Cuma

Bugünü şiirlerle açmak istedik, hazır tatile de girmişken ..



ANSIZIN


Ben sensiz olanlara seni aratıyorum,
Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum,
Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça
Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.

Unutturmayacağım, seni yaşatacağım,
Kendimi çoğalttıkça, seni kuşatacağım,
Her zamanda, her yerde sen bende yaşadıkça...
Sen evreninde sana seni aratacağım.


Ben bir şiir yazarım

Sen uykuna dalarsın


Ben bir


Sessiz çığlığım


Sade sessiz olsun gönlüm


Olsun kimsesiz


Sade sessiz olsun gönlüm


Olsun


Keşke ben de gülsem gülsem


Sen de benle


Kin mi, kin mi, söyle kin mi, kin mi


Sevgimizi öldüren?


Hayır, hayır, hayır,


Kin mi öldüren?


Zaman ila. Değil


Zaman çürütücü


Gülmek, gülmek mümkün mü?


Gülümsemeler sarsar benim


Kirli kirli yüzümü


Zaman ilaç değil


Zaman çürütücü


Gülmek, gülmek mümkün mü?


Gülmek, gülmek mümkün mü?






AN

Gülüş bir yanaşımdır bir öbür kişiye;
Birden iki kişiyi döndürür bir kişiye..
Anılarından kale yapıp sığınsa bile,
Yetmez yalnız başına bir ömür bir kişiye.

0 yorum: