opusme ~ Msn Nickleri


opusme

8 Ekim 2008 Çarşamba

Öpüşme nickleri , sevişme sözleri, msn sözler

* bndeN sonRa öpüLmüş dudakLarda baNa daiR cümleleR aRamamm ben !

* mutLu oL sevdkLernle beN bitiRdm içimdeKi seni ..

* FazLa quRur q*Te vuRur

* yoKluğum vaRlığımı aRaT !

* öLüoRm yokLuğunda sadeCe ölüyoRm öTesi yoK inan !

* öküzz qibi baqmaKla tRen duRmaSs qie !

* haykıR$an dünYaya anLamasLar deRdiNi yaşamaq qüzeL deipTe kandıRma keNdini

* aRar bulur muydun bNi sahipsiZ mezaR olsaydım ?

* uLa$ılmas deiLm yakLa$masını biL !

* eLLerini bıRaqmasın hayaL eTTikleRnn ..

* biLmem qeReken cevaPlar yüzüNden yoq oluyoRm x(

* küçüK beyniN anlamamaZz beNi kızma keNdine kapasiTe meseLesi xD

* knDini muTlu mu hissediyoSn ? meRak eTme biRasdan qeçeR

* Bir qızım oLana kadaR bndeN qüzeLi yoK dünyaDa

* Nokta kadaR menfaaT içiN virqüL kadaR eğiLemem

* söz ağızDan çıKtı bi keRe döneN sn qibi aLçak olsN bu deviRde bNmm qibi aşkı buLursaN hemeN ara habeRm oLsun x)

* Yüzde ısRar eTme doksaNda oLur insaN dediğiN noksaNda oluR biR bn vaRım deme yoKsanDa oluR ! x]

* çoK kaşaRsınn ama aZz yaşaRsınn

* düşüNdüm de ikimiZn çözüMü yoK buldunn da anLatacak yüzüN mü yoK ?

* qideNe üzüLme sewseydi qiTmezdi qeLene sewiNme o da başKasından qeLdi ..

* iLk deiLsin aFFed son deiLsn diKKat eD !

* kRaliçeye kraL olucaNa qiTTin kaşaRa pezeveNk oldun hiç umRmda değiLsn hak ettiğiN yeRi buLdn !

* keNdi canıma kıyacaK kadaR saLak, qeRçekleRden kaçacaK kadaR koRkak değiLmm

* Ne şeqiL için verenLe nede veRen içiN şeqLden şeqiLe qRenle işim oLmaSs !

* qözümde büyüTTükleRm q*Tmle qüLdkleRmden faRkszmıŞş ..

* fiRar seRbesD bnde isTemeyen çekeR qideR

* yeni a$k Hayadnda muTluluk diLeRm döNme saKın qeRi çoK qüLeRmm

* BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni..

* Kaçırdığın her$ey için pi$manLık duyarsın..pi$manLık duyduğun hiç ßir$ey için sana acımam..!!!

0 yorum: