Mezar ve ölüm ~ Msn Nickleri


Mezar ve ölüm

17 Ekim 2008 Cuma

Kalbimin Mezarlıktan tek farkı...gömdüklerimin kefensiz olması!؟؟

Ne Zaman qol Die Arkamı Dönsem Elinde ofsayt ßayrağıyla ßekLer Kahp* HAyAt ! ! !


вiя göηüℓ∂є iкi ѕєν∂α σℓмαz..!

ѕєηι ѕєνмєк ι¢ιη ηє кα∂αя ѕєвєρ ναяѕα ι¢ιм∂є ιѕтє ѕєηι ѕєνмємєк ι¢ιη∂є σуℓє!!!

Bana devam et derdin ancak sen bitirdin oyunumu. Bu kalp içinde paramparça sildim attım onurumu.

۰۪۫●۪۫۰YaZıMıZ BцYLeYMiŞ,eLdeN GeLeN BiŞeY YoK,SuSKuNuZ HaYaTa KaRŞı,BaBaLaRa GeLeCeKSiNiZ aZ KaLDı !!!

aNlAtIlCaK BiŞİ yOk..AlAyInA YaŞaRıM..ÖlüMüNe sEVeRiM...KaYbEDiLeCeK BişEyİm yOk!bEnİ KaZAnMaYa bAkPiŞMaN olmAsSIn aSLa..

dÜşLeRimDe PusLu bİr İntİK************bİLekLeRiMdE bAyaT bİr İntİhaR,oYsA öLüNeCek Bi şEy YokMUşSen GiDinCe YaşAnAcak bİşEy OlMadIğI kAdAr

unturum dıye yorma kendını unutamazsın,ardından bakıpta öylece kalan gözlerımde donmuş iki damlasın

Halk icinde muteber bir nesne yok devlet gibi, olmaya devlet cihanda bir nefes sihhat gibi çevrimdışı görünüyor

cümle en başından sonunu belli eder

Arkadan vurmakmış..Erkek oLmak

Yerini aLamaz hiç bi keLime bitti zaten ne söyLesem nafiLe..!!

Sokakata Bir Kız Gördüm Takıldı Gözlerim Gözlerine,Aşığım Zannetti Beni Kendine,Halbuki Ne Bilsin,Benziyordu GÖZLERİ GÖZLERİNE...

Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..

HAYATINDAN TAMAMEN SİLEMEZ BENİ KİMSE, YA KALBİNDE VARSA YÜREĞİNDE YA DA BEDENİNDE MUTLAKA BİR İZİM KALIR GERİYE..

ßekLedim dakiLaları qünLere,t€Lefon ßaşındaki nößetLerime s0run ßeni…

Yok artık kaLßÎmdé né aşk né $évgÎ Î$témém artık gÎt Î$témém $énÎ na$ıL oL$a hérşéy yaLan.(ßéndé yaLandım)

KaranLık $art Ko$mu$ YanLısLıqı ßana.Aynama ßaktım Yiné Kimsé Yok.ßi Kıs Sadécé Vé ßi Kach Su DamLası...döküLür yéré kırmızı kan soqukta! kimin umrunda..??

Rüzqar aLır qötürür ßéni sonsus karanLıqa.Canım yanar chıqLıkLarLa.Ama hich acı yok! Üzméz ßéni aqLamak. ALı$mı$ ßédénim sonuchta!

ßir damLa qöz ya$ı dénizdé kayßoLur,unuturum ßén hér$éyi,acı chékmémi??Ah kimin umrumda!Sadécé kéndimi istiorum ßén.yanmaz yüréqim ßu $ékiLdé....

kadéri dü$ün, yaptıkLarını sonra??qit vé aqLa...!!!

BeN MiydiM yüReğiNe SeçTiğiN OyuNCaK? ..

Mezar ve ölüm nickleri

0 yorum: