Anneler günü nickleri ~ Msn Nickleri


Anneler günü nickleri

8 Mayıs 2010 Cumartesi

İçimdeki her şey karman çorman bir halde çözemiyorum.
Duygularım düşüncelerim kendime anlam veremiyorum.
Nedeni yok bazı şeylerin…

Dost bir öyle bir böyle değil
Her yerde senin yanında olandır ..
lafım herkese değil anlayana ..!

hayat : düğüm üstüne kördüğüm

!

Uçuk düşlerim pembeye boyadı karlarımı.
Tüm kaçıklıklarım pamuk şeker tadında sende saklı...

×
Öyle anlamsız ki yaşadığım hayat.
Her şey az sonra gerçekleşecekmiş gibi duruyor elimi uzatıyorum tutmak için kayboluyor.
Benim dışımda kopuyor bütün kıyametler ve ben kendime uyan bir kıyamet beğenmiyorum…
 anneler günü sözleriDüşünüyorum güzel şeyler düşünüyorum
düşler hep sımsıcak gerçekler buz gibi
üşüyor yüreğim.
*
Kırılgan bir çocuğum ben yüreğim cam kırığı
Bütün duygulardan önce öğrendim şekilli ayrılığı
Saldırgan diyorlar bana oysa kırılganım ben
Göz yaşlarım mücevher saklıyorum herkesten Anneler günü nickleri 
Ürküyorlar gözümdeki ateşten ürküyorlar dilimdeki zehirden
Ürküyorlar o dur durak bilmeyen gözü kara cesaretimden
Diyorlar:Bir yanı sarp bir uçurum bir yanı çılgın dağ doruğu
Oysa böyle yapmasam nasıl korurum içimdeki çocuğu
Bir yanım çılgın nar ağacı bir yanım buz sarayı...
*

S u s u y o r u m artık... Sustukça susuyorum.
Sustukça üzerime gelen insanlardan kurtarmak için ruhumu suskunluğuma sarılıyorum.
Ama yine de saplanıyor yüreğime bazı kelimeler.
kaynak: Baktabul Msn messenger ifadeleri, Avatar, gif, smiley, Resimli Siirler, izle, indir, Komik Resimler, programlar, Resimleri, Haberler http://www.baktabulum.com/showthread.php?t=217413
Bazıları da a c ı t ı y o r üstelik


Tutarsız zamanlar yaşadık yaşanılmamışlığı.
Anımsayamıyacak kadar budala zamanları.
Hayatı ararken yakalıyabildik mişli geçmiş zamanların iz düşümlerini.
Bulmaya çalışırken sevginin sıcaklığını...



*
Hoyrat fırtınalardan çıkıp geldim bendeli daldalarla boğuştum
Demirden bir yüreğimtunçtan ruhum var artık benim
Üzüp ağlatamaz diyorum kimse.
Ama sen yalan sevgilerleyine de gelme
Ne olur ne olmaz...

0 yorum: