moda nickler ~ Msn Nickleri


moda nickler

27 Mayıs 2010 Perşembe

içindeki b ü ч ü k ` b o ş lu k l a r ı
küçük sıkıntılarına bölüştürdün






Duygularım üçgen bir bilmecede şimdi
Ne yana gitsem
biraz daha Kör




ruhunun boğuk girdaplarında
durmadan yorulmadan gidip / gelen
iyi kalpli bir kötüydün sen <






Öptüqüm dudaklarını
saclarını unuttumm
Uyurken seyrettiqim yüzünüde unuttum
ama qözlerin varya o kör olası qözlerin
onlar hala duruyor bende yarası deriN !





Ucurumun kenarında
Bizi iten rüzgarında
Cok güvenli değil ama
Düşmememek için tutun bana




ellerimle bogazımı sıkıyor
Nefesimi kesip kendimi intihar ediyor
Gözlerimle kendi cinayetime ağlıyorum
kendi mezarını kazan bir ölü eli oluyor ellerim
kendi cinayetinde mechul bir katilim





   emo nickleri
Hayallerde boğulmayı dilerken
Cenaze törenimi seyretmekteyim
Gerçeğin orta yerine düşerken bile
Sevgimiydi bilmemekteyim





Neyin peşinde geçti bi öмür ?
Bir hαyαliммi vαrdı ?
Sürekli sorulαn sorulαrın bir αnlαмı olmαlı





Çocuk kalbim yarasa sürüsü tarafından katlediliyor,
Geceyi kanatıyor bakışlarım,
Pimini çektiğin yüreğim kan kaybında
Tüm siyahlar artık benim
Rengi yok yaşanmışlıkların,
Hak ettim!
Sevdim
Haykırışlar yetmese de kırılışlarıma,
Sorgusunu bitiremeden sen düşüncelerinin alnından vuruyorum
Yoksun, yokum, yokuz
Bitti !









Doğdum hep duvardı büyüdüm hala daha duvar var
Hergün kavga gördüm kiminde korku kiminde kanlar
Gerçek gecekondularmı yoksa şu mezarlar
Nazarlı bakmış gözler bence hep yalandan ağlar








Perdeler hep kapalı,
Ses yok
Sen yoksun
Bir saat var her saniyede kimsesizliğimi yüzüme vuran
Yüzüm; ?
Kim bilir hangi açısına saklanmış aynanın
Lavaboma sürükledim az anlamlı önce
Tüm ucuz rolleri…



moda nickler



вσşℓυкtα кαувσℓαη єηкαѕ мιѕαℓιуιм
кαηαtℓαяı кıяıℓмış кüçüк кєℓєвєğιη gözℓєяιη∂єη ∂αмℓαttığı кαηℓı уαşℓαя
qιßι
єѕιя мι ∂üştüм ؟









uzun bir ucurumum tam kenarindayim
yukarda hayaLLerim
asagida sen varsin
-
simdi sana soruyorum,
sen oLsan hangisini secerdin ?






Sana gitme demiyecegim :
-
ama gitme !!







sonbaharda yaprakları dökülen ağaçlar duygusal gibiyim
benimde umutlarım döküldü!
son bi yaprağım kaldı güçsüz dallarımda
şimdi tek çabam onu büyük fırtınalara karşı korumak!








Zamansız çığlıklar kopuyor yüreğimin bir köşesinde
Sus-uyorum
Çünkü susmam gerekiyor .






Bazen kızarım dünyaya
Ama sadece kendimi üzerim
Göremezler
İzin vermesem asla üzemezler
Çözemezler
Bilemezler
Benim bir düşüm var ki; asla bilemezler






Ve bir kent ki…
Suçlarıyla doğacak masallar
Alınlarında bir leke
Aşk gibi Gitmek gibi Ölmek gibi
Oysa tek suçları kim/se(s)sizlikleri
Ezelden düşmüş kirpiklerine hüznün sesi…

0 yorum: