Sevgili nickleri ~ Msn Nickleri


Sevgili nickleri

6 Mayıs 2010 Perşembe

Dudaklarinda arzu kollarinda yalniz ben
Sana bakan bir cift goz ben olayim sevgilim
Gününe gecene eş gözünde yaş yine ben
Sana aşık yalnız ben ben olayım sevgilim

Sana aşık yalnız ben ben olayım sevgilim
Senden.

Öncesinde bilinmemiş bir şey...
Silinmez bir ses gibi giden.
Kelimelerden büyükkelimelerin içinde
Bir şey kaldı senden
Yaşamaların arasında kaçamaklı.

 garip msn yazILarI
Veriliş rengi başka alınış rengi acı başka...

Söylemeye vakit kalmadan
Dudakların altına bırakılmış bir şey.
Karanlıkların tam ortasında bir ayrılık kırmızı nokta...
Gözlerce pırıl pırılellerce saklı. Sevgili nickleri 


Bir şey kaldı denizin kıyısında senden
Bakışlarla yüklü söylemelerle sessiz...
Seninle doluseninle sensiz bir şey...
Arandıkça buluınmamış yıllar yılı

0 yorum: