KIsa msn nickleri ~ Msn Nickleri


KIsa msn nickleri

9 Mayıs 2010 Pazar

Ben dostlarımı ne kalbimle ne de aklımla

Sana keç kere geldim
Gidene hoşçakal demeyi bilecek kadar
Kibar..!
Geri dönene hayır diyebilecek kadar
Kaba!

Bir kalp benimkisi..


Aradığını bulduğunda iki elle sarıl..
Kaybetmek kolay ama...
Kazanmak çok zorDur..


Sen bende gittin ya..!


Artık dönsende boŞ..


Sen bende bittin ya..!

Kısa msn nickleri  

Artık ölümüne sevsende boŞ..!





‘’ Kan kaybım değil can kaybım acıtıyor yüreğimi ...


Üzerime gelmeyin s i l d i m hepinizi tiksindim kendimden s a y e n i z d e
İ m k a n s ı z ı başarmak gerçeğiniz olsun ama ben y o k u m
!


x
Sen "ben" olmuştun.Ben senle dopdoluydum.
Kapını çalsam "Kim o?" dediğinde;"Senim" diyebilirdim.
Ah "ben" senim. Ben senim...




U y u m a k istiyorum.
U y u m a k hiç uyanmamacasına.
Yarın ölümden başkası uyandırmasın beni
Sensizliğe yattığım bu derin uykudan. emo avatarları

Kaçkere ağladım

 kısa nickler 
Kaçkere diz çöküp yalvardım


Sen hiç tınlamadın
severim...** Olur ya... Kalp durur... Akıl unutur...


Biz aynalarda değil onların “SIR” rı olmuş büyük aşkların peşindeyiz. kız msn avatarları
Aynalarda aradığımız ve bulduğumuz yalnız aşktır. Yeryüzüne düşünce sendeleyip yitirdiğimiz o büyük sır…
Siz aynayı sadece bir cam ve sırdan mı ibaret sandınız?



!

Kör cehalet çirkefleştirir insanları..
Suskunluğum asaletimdendir...
Her lafa verecek bir cevabım var..
lakin bir lafa bakarım laf mı diye
Bir de söyleyene bakarım adam mı diye..





Ben dostlarımı ruhumla severim...


O ne durur... Ne de unutur...

0 yorum: