kIsa msn nickleri ~ Msn Nickleri


kIsa msn nickleri

28 Mayıs 2010 Cuma

ѕєη нєяşєу∂єη ωαzgєçтιğιм αη∂α...gєяιує тєк кαℓαηѕıη...!!!




Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı..




8'd£n Sonra, 9'q£LS£d£, 10'Suz ßırakma K£ndini..




EzbeRmde diziLi kinLerm..söyLe ! Pes etmesi qeReken ben deiL miym ?




saNa minneTTaRım sevqiLim. . o kücücüK kaLßiNe ßeni aşk sıqDıRdıqıN iCin..!!




Dönüş yoqqi her hatadan gözlerde btmişse yürekte aranmaz inan sna deli gbi aşıkken kybettiin aşkına yan seni çok sewmiştm inan!!!




Kanayan yaralarına kan dursun die başka bedenler basarsan mikrop kaparsın...!!




Yine Dert,Tasa,Keder Herşey ßeni ßuLur Hayatın AnLamı ßumudur..!!


YaLnız Yaqmur Yagdığında Séwiyorum ßu Şehrin InsanLarını..
Herkésin Yüzü Gözü IsLaq ßaşLarı Egik..
ßenim H£p oLdugum GiBi..




Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!


Oyun bitti mi sanıyorsun ? Ben daha yeni başlıyorum..




..кєѕкє ѕöz¢ügü уєяιηє, вιя ∂αнαкι ѕєƒєяє ∂ємєуι ∂єηє...




! Beni bırakma... Artık gücüm yok ayrılıklara..




! Adımların Küçük Ama Dünyam Gibisin, Beni Benle Ötelere Götüren Sensin!

  kIz nickleri


! Seni sevmesi kolay ayrı kalmak zor, unut demesi kolay gelde bana sor..




! Kapıları kaparım dokunanı yakarım, bende aşkın cesareti var..


Son bakışın kaldı bende, Son öpüşün tadı bende, Allahını seversen dön, Tüm zevklerim kaldı sende!




Bitmez bu aşk bitmez bu aşk, Bitirmeye etkileyici kullar yetmez, Silemezsin gidemezsin, Terketmeye yollar yetmez



kIsa msn nickleri
ніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ...




...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak...




Bu Kesin ...Zaten inancımısz Olmasa war oLmanın anLamı anLamsızLıktan Baska Bir AnLama GeLirmiydi?




siLdikLeRim waRdıR ßiR De onLaR yanLı$LaRm we pi$manLıkLaRmdıR adLaRı anıLmaz hatıRLaRı soRuLmaZz saDece pi$manLıkLaRmdıR..!!




αşк уσк σℓмυş αятıк ѕєνgι ιѕуαηℓαя∂α мυтℓυℓυк enteresan υzαкℓαя∂α кαℓıякєη нαιηℓιк νє αуяıℓıкℓαя öη ρℓαη∂α..

0 yorum: