çok farklı nickler ~ Msn Nickleri


çok farklı nickler

12 Mayıs 2010 Çarşamba

' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak.!?


' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum...


' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmı$ 1 Ruh Numunésiyim..!


' Narkoz ALmı$ Gißi Hisséddiqimdén ßéri Addıqım Hér Adım Sénkronizé..!


' A$k Oyununu Son OyNadıqım $eytanDı O da ßeNi GünahLaRına SaTTı...




komiq ¦
---- deLYy ¦
------ara sıra gery ¦
--------hayatın tadındayım¦
----------kıskanç ¦
------------kopuq ¦ xD xP
---------------- - - -ara ara somurduq -¦

HayaT Benm HayaTımm oLdnqnDan bî pRobLêm yok xD


||" wodeFonê Nê demî$ >> aNı ya$a.. xD  şekilli msn sözleri


Her Gün Daha Chocqq Degişiom anlayana kapak dostum !

babam **zı bosuq olandan haz edmes.. baba bu qes affed ama bunnarın hebsi aynı b*q ..!


yenqeCin kumDa ßırakTıqı izLer: yaLnızLıqın en SeSSiz haLi...

..!Bn öqRenci hayad sınaw k**ıDı

Bööööö! MudsuzLuq Bna Hiç y**ışmıoR..

çok farklı nickler
Ben ceketimi kaybetmişim,sen düğme arıyorsun


yüReqimi hackLedn..


Eyy yoqLuqum WarLıqıMı aRat!!..


BunaLdm...


EsqiDen Hichdm..Şmdee P*cH oLdum Anneee...


sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı belli ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!


söyLesem tesiRi yoq sussam qönüL Razı deqiL..


HayaD matROCK haDi quDuROCK..

qüzeLLik aLLah veRqisidiR..siviLce de KDV'siDir.. xD


**LamakTan yaş mı KaLdı qözLérimDé DamLayac** .. Bu HaLimDén anLamaYan öLünce mi anLayac**.. ?

0 yorum: