ölüm nickleri ~ Msn Nickleri


ölüm nickleri

21 Mayıs 2010 Cuma

ßén séni ßöyLé tanımadım.koLpaLa$ma kéndin oL ßiraz oqLum

DeLi GömLeği GiydirdiLer Dü$Lerime

TakMışıM TırnAkLarıMı YürEğimE.. KaNatTıkça YüzÜm GüLer.. (:

yuReqm tik takLarda.. saat ßna 5 kaLdı..

pLatonik sevmeLer teseLLi etti beLki.. varLığın yanımdan hiç gitmediki

Hayat!
Geç kaldım..
Eskilere at beni!

Umurumda olsa ağlardım.
Sözlerden akarken delikanlı bir bahar...

GeLeCeĞi MeRaK eTmİyOrUM nASIl OlsA GeLEcEk...

Çözüm olsun diye değil, bitsin diye...

Hayat...Benden matrak lık bu kadar..!

"..en iyiler genellikle intihar ederler sadece kaçmak için
ve o geride kalanlar asla tam olarak anlayamazlar neden biri
onlardan kaçmak istesin ki..!"
  kötü nick sözleri
ne oluyor azrail?
ne bu tembellik?
hala ne bekliyorsun?
ölmek için illaki dilekçemi gerek?
cehenneme gitmek için
vizemi gerek??

İstifamı veriyorum hayat...

Senden korkum olmasa kurşun ihanet kafama ellerim hediye alır...

öLüM bEniM doĞuM GünÜM..!

Tükeniyorum, anlıyor musunuz ?!

Hayat buysa üstü kalsın..!

Söylenecek söz yok... Gidiyorum ben!
ölüm nickleri

Güvendiğin yüreklere karlar yağmışsa
buz tutmuşsa o sımsıcak bakışlar
sen yangınlar içinde üşüyorsan
ve bir zavallılıksa artık o 'çok sevmek'...
böyle bir dünyaya tükürmek
ve
...ölmek güzeldir..."

Ölür gibi yapınca, acım dinermi sence.?!

Haberin yok ölüyorum..!

Vazgeçtim bugün herşeyden halsiz nefret şu kalbim
Kan revan içinde hep kanamaz denen yerlerim...

Çoban oldum gidiyorum...Yapayalnız bu diyardan....

Olume sozum yok sadece... Avuclarim kaniyor.

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...

Ya$amaK Mı? --> ßo$wééR!!
Ya$adikca
oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!..

Mutsuz CareSiz YaLnız Her$eyDen uzak
CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı
ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .

0 yorum: