YalNIZLIk Nickleri ~ Msn Nickleri


YalNIZLIk Nickleri

18 Mayıs 2010 Salı

! Adımların Küçük Ama Dünyam Gibisin, Beni Benle Ötelere götüren Sensin!

! Seni sevmesi kolay ayrı kalmak zor, unut demesi kolay gelde bana sor..

! Düşte umut, yürekte güç vurulmuşken, Döneceğim birgün, kimse beklemezken...

! Bundan böyle dünyamda, ne sana ne sen gibilere yer var..!

! Kapıları kaparım dokunanı yakarım, bende aşkın cesareti var..

Uçurum basındayım yapayanlızım, bir filmde oynayan saf bir aşıgım.

Adım YıKıLMaDıM AyAkTaYım.. BuNLaRInKi DüNyaYsa BeNDe UzaYLıYıMmM.

BiLékLérmi késSs. . DamarLarmLa knDini as. .!!!

geldi AşK... Anladım dedim ya.. Daha fazla SORMAYIN !

ßqn ßir acaip oldu içim..qéLécék mi né...!!?

kaLß!m iLtihaP saLqıLar..hér saRSıntıda ^s3vqm en FarklI mikr0p kapr !
  anlamsız sözler
saat sabah 9:45..hava souk kafamda léş..ii gündn bir ésnti..kan gibi néfés gibi..

ßr qün anLayacksın "béKLéméniNdé i$é yaRamadıını..bir yr3 uLa$amadıını..arqaNa dönüp baK†ıında.. Yİn3 aynı duvaRı qörécksn

GüLméi unuddurdn..bari pécédé uzadmaı biL !

Acıtmıyor canımı..^sözlerin kadar gölgén…

uZaK deiL rüYaLar..artıq uymam kadéré ..

éLLérmdé bi avuç YALANDIN !!

kmséé srmadn..kaybLsam glgémdé..hér$éi unudsam.. döNérmiim qériyé?

VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r" ....sniN $u témßéL yüréin daHa néi béKLiy0r?? yalnızlık nickleri

Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın düşündürücü özenTiLEr

BoYnUmDaKi İpİ SaNa VeRiYoRuM HaDi BeNi HaYaTa
BaĞla!!!

aşqq her daqqa qıwırırr .. <3

taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!


^^ hérséЧ b0mb0q ... wé yiné kimsé y0q..!!


Bhenım ne OLDuGuMu şımarık SorGuLAMa SeNİn ANNICanı SanMıoRuM

söz aqızdan çıktı ßir kéré.
$éytan da séndén yana méLék dé.

qéL dérsém qéL qid dérsém qidmé

sénsizLiin até$indéim yaLnızLıım ßuz duttu.

MaLLardan uzak. HayvansaL vé saLaksaL ki$iLikLérdén uzak. qérçék insanLarLa Yéni ßir hayat*.

0 yorum: