Süper aşk nickleri ~ Msn Nickleri


Süper aşk nickleri

16 Nisan 2008 Çarşamba

Süper aşk nickleri , msn nickleri

biLiodum bu şehiя baиa daяdı,,
biLiodum bu şehiяde bi yığıи iиsaи $ekLiиde hayvaи vaяdı..!


kaLßine zorLa öqreTemessin yaßancı *2 keLime [ ! ]



ßa$ka renk mi du$Lemi$ kaLßin, kırmızı odaSında ??


bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda, bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu bu pémbé hayaL dünyasında...


Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...


Boşuna bu aşk şarkıLarı
YaLan, bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer,
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !


Sana Cinayetimin İpuçLarını Bırakıyorum...Vasiyeti oLmayan öLüLer üLkesinden...



GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..
KorkuLarda ßenim umutLaRda
*Beni ßıRaKma...*


Süper aşk nickleri , msn nickleri
[^_^♥]




İçimizde ne çok hırsız var,biri aldı beni götürdü sattı*hemde yok pahasına.
Ah şu hırsızlar..her gece rüyamda senin kılığında dolaşırlar..



"Hayatımdan bi çok kişi sildim.Bazen o sildiklerimi özlesemde ben yapmam gerekeni yaptım.Ama şu an mutluyum..Daha fazla canımı acıtmayın çünkü herseferinde bişi kaybetmekten yoruldum..Tek sözüm şu BENDEN VE SEVDİKLERİMDEN UZAK DURUN!!"






Hayattaki anlamszlıkları anlamlaştrmak için
çaba gösteren ve anlamsz veya anlmlı harektler
ypmak için uraşan anlamsz salak insnlardan bıktm...!!




Attığımız her adım senkronize ..(:

Süper aşk nickleri , msn nickleri

0 yorum: