Anlamlı nick sözler ~ Msn Nickleri


Anlamlı nick sözler

19 Mart 2010 Cuma

iNat etMe yağmur bnDen fazLa ağLayamaSSSınn !!

S]ewDikL[e]riM araSı[n]da eN [S]ewdiğ[i]m kiM biLiy0rmusu[N] !! =) asqummm=)

mutLuLuk bir ösLem çekmeyi biLirsenn beN bir başbeLasıyım kurTuL kurtuLabiLirsen =)

tuZdan bir ewİm şekeRden bi sefqiLim warDı oLan oLdu=)yaqmur yaqdı =)=)

üÇ harfi yan yana qeTirmişLer qençLerin başına derT etmişLer =) [aşK]
deLiLik qençLiğin dosTu akıLLıLık yaşLıLığın süsüdür =)
sen hayatın anlamından vazgeçer misin_?
Benimde senden vazgeçmemi bekLeme..!!
•×• . [D][ê][L][û][« [•x•]
SeNdEkİ BaNa AşIğIm…!!!
DüNYaDa 3 ŞeY BiR DaHa GeRi DöNmEz 1-SöYlEnEn SöZ 2-GeÇeN ZaMaN 3- BENNNN…
SeVeNlEr BiLmEz, BaKaNlAr HiSsEtMeZ, aĞlAmAkLa yEtİnİlmEz Ve Benİm GÖnlÜmE kolAyCa GiRiLmEz. GiReNlErSe De ÖlüNcEyE kAdAr SiLiNmEz!!!
[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] ηєƒяєтє ѕєνgι∂єη ∂αнα çσк güνєηιяιм çüмкü;ηєƒяєтιη ѕαнтєѕι σℓмαz… [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]
Al sana yeni adres. Oturmaya bekleriz dön dolaş mahallesi arabul caddesi zor bulursun apartmanı no:9 Gelsende biz evde yokuz
==>>>>————-> SeVdİm SeNi SeBePsİz SeVmEdİn BeNi ŞeRefsİz<——————-<<<<== Lanet Olsun Sana Hayat Ne Yapsan Bana Kabahat ÖyLé ßir $arkı DinLémék İstiyorumki İntihara Té$ébüs Ettirsin ÖyLé ßir MutLu OLmak İstiyorumki ßéni Hayata ßağLasın İmkansız ßi$éymi İstiyorum Bu acı fazLa gerçek…

Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!! Acıların ortasında kaldım çok yanlızım çok bunaldım… Beni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM.. bir çığlık kanıyor demedim en derininde yüreğimin… İçimdeki volkanları boğarak sustum…! Açmadım kimselere yüreğimi…! Hançeri sadece kendime sapladım ve sustum.. hAyaL_eTtiK yA dA _HayaLeTtiK_ ßu $eHirdE.. >> Kaderimde sensizlik varsa,, birakta kadersiz olayim..
 manalı msnler
 Sen nefes aldigin surece,,,
Ruhun bu dunyayi terk etmedigi muddetce
Benim her aldigim soluk her yasadigim dakikada..
Her aklima geldigin anda,,
HiC BiR ZaMaN uNuTMa
Nefretim SaNa,,!!
____oOo qösLer bakı$Lar ßitirDi ßéén!

-zaman yok, mekan yok, hiçbirşey yok...
 Anlamlı nick sözler
-gencım... mutsuzum... umutsuzum...


-..RuHuM DaR SoKakLaRdA..

-/biteRmi sandın deRtLeRin .. yeniLmesen hiç büyümezdin!! /

0 yorum: