aşk nickleri ~ Msn Nickleri


aşk nickleri

9 Mart 2010 Salı

Hiç biriйize^ keйĐimi beğeйĐirmek gibi bir йiyetim__________yok .!


Üzgüйüm “Müebbet” iйĐeyim..!


Чavaş yavaş soğukluk katarak toz olma sevĐası beйimkisi..


ArTık Đü$ler Silikoй...


Béй yaŞaĐım seni üStü kalsıй..!



Đilim bilé kirléйĐiulAЙйЙ... savuluй bİraSsSs...


Kalbim çEvrim dıŞı...
SenSenSenSenSeSenSenBeNSenSenSenSenSenSenSenSen






içimden geç
içimi sil
artık özlemek istemiyorum






Yalnız kalmaktan korkmuyorum da ya;
Canım ellerini tutmak isterse…





Seni istiyorum yanlızlığıma




gellÇünküler bittix$





Yüreğimin çığlıklarını duymaz oldumArtık onlar normal geliyor alıştım >deli oglan<<





aYrılmam HAdi Kov beni yüreginden



aşk yazıları




CeHennemden Ödemeli çaldır





TaSh kalplisiN Ama b€Nim DünyaMda TeKsin iShtEe




ŞşşşTTttt!!! HayaT Seni Her Şekilde Yaşarım FaRK eTMez !!!!





Sanma Sen giDince beρ Heρ AglaDim Ne Yas Tuttum Ne Kara baglaDimbir gercegi gecte olsa AnlaDim KaDerimDir DeDim 'ÜzülmeDim ki'







Yaşanmamış ve yaşamamış olsam bile Sen Özel'din Aşk Özel'di




SoN pişmanlıg fayDa eTmz giT oNa söle




Madem ki gittin dönme!




aşk nickleri
SeNi iÇeReN MaSallArIm aNlAtIlAcAk kAdAr kIsA DeĞiller





TeK bİleTliK sEVdA YelKeNİyDim dÖnÜŞüm İMkAnSıZ


Sen yalanlarla a$k satanların ilk adresiben sattığın son a$kın ta kendisi




)§Irlãr ÎçÎndé bÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ÎçÎmdé Né §énÎ KãybédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gûçlû




yog canımın içi kalbim dayanmzz olduu $imdi!nede sewmi$im emanet bu yürek sanki kalbim ağlıyo ta$ deilki bu yüreg dayanmıor!!




ölürgen bile yanımda ol sewgilim cennet bile çekilmez snszz ahh ben neyleyim




kolay yol yog olmaya gidenağır ağır yola dönülür elbet






« kіm Чэnmіs kaderі duaЧla ? »


Her zaman SENvarsın .


kırıyor vuruyor yıkıyor söküyoralıyor kaçıyor
gidiyor..

0 yorum: