unuttum nickleri ~ Msn Nickleri


unuttum nickleri

25 Mart 2010 Perşembe

HeRkEsIn üÇ KiŞiLiĞi vArDıR; oRtAyA ÇıKaRdIğI sAhIp oLdUğU sAhIp oLdUğUnU SaNdIğI... .•° .•° .





Çocukken Babamın Sert ÇıkışmaLarına AğLardım...
Şimdiyse KaLp YaraLarıma...
Bazen YasakLanan Dışarı OyunLarının Ardından Gözyaşı Dökerdim...
Şimdi KırıLan UmutLarımın...
Keşke Şimdide Çocuk OLsaydımda...
AğLadıkLarımı Yeni Bir Güne BaşLadığımda Unutsaydım..


αşкın кσłłαяındα zαмαnı υnυтмυşυм
нαчαłмiş нєяşєч
вυ σłмαчαn вiя σчυnмυş..





* Bizim için yazıLmış senaryoda iki acemi aşığın üstLendiği roLün aLtında eziLdik.
YanLış zamanLarda yanLış yerLerde repLikLerimiz ezberimizi bozdu.
RoLümüzü yanLış oynadık.
Perde acımasızca kapandı yüzümüze
bir daha açıLmamak üzere.
Üzerimize yıkıLan dekorun aLtında kaLdık.
Harap oLdu duyguLareziLdi umutLar
kırıLdı can.
Ve can kırıkLarı batmaya başLadı en can aLıcı yerLere..***



Unutulmak Degildi

Istegim !
unuttum nickleri

Hayatin Zorlu Yoluna

Yelken

Actim..





áýŕılığıń káçıńılmáź bíŕ śőń őldúğú
ílíşkídé áýŕılık váktí géldíğíńdé
śévéńléŕíń ıśŕáŕlá bíŕbíŕíńé śöýlémék íśtédíkléŕí
fákát śöýléýémédíkléŕí
"gítmé kál"
díýéméméśí gíbíýím*





Söyle; elllerin mi daha çok sevdi yüreğin mi yar?
Dokunabildin mi sence sızlayan zerrelerime..
Sayabildin mi kaç saniye çarpmadım yüreğinde?
Avucuna alabildin mi titreyen yalnızlığımı?
unutulan msn sözleri

Saklarmısın beni göz bebeklerinin haznesinde mahşere kadar güneşim ayım olurmusun gökyüzünde usulca damlarmısın yüreğime ve sonsuza dek benim vazgeçilmezim olurmusun ?

0 yorum: