değişik msn yazıları ~ Msn Nickleri


değişik msn yazıları

4 Mart 2010 Perşembe

ne parçalanacak diz kaldı,
ne de kırılacak kalp..
bak çocukluğumda yok artık ..
ne yapacaksan şimdi yap "
Ardımda Bir Yürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..
DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..

__________________
arTık kıSacümLeLer kuruy0rum
sevDikLerim sevmeDikLerim yanımDa
kabuLLenDim herŞeyi oLduğu qibi
yoLa çıkTım yarınLara(!)..



ßiri ßana GeLsin o Da Sénsin
ßéni Kırmış oLsanda...
İkimizDé aşıK biR Ték FarkLa

ßénimKi SénDen ßiRaz FazLa.

ÇocukLuğumu özlüyorum
Yara bere içindeki dizLerimi
Pamuk heLvaya yapışmış suratımı
Elma şekerine bulanmış ağzımı
YaramazLık yaptığımda annem göremesin diye
sakLandığım kapı ağzını
Oysa
Çoktan sobeLedi hayat!..
   şekilli nickler
Ellerimi güneşte ısıttım bugün Çünkü benim bildiğim İnsan yaşadıkça bir hayal inşa ederdi //
Bence en önemli isteği kolay yoldan Elde etmemekti saadet onur. . .
Pazarlar sanki içime kurulur Akşamın fakirliği gündüzün gürültüsüyle yoğrulur +
Anne böyle kız mı doğrulur?
Özlemin yüzümde kavrulur kal be gitme ne olur !!
. . .Aylak saat durur. .


Kalbime dokunduğumda hislerimdesin
Gel diye ağladığımda gözlerimdesin

Başımı yastığa koyduğumda düşlerimdesin
En önemlisi her zaman içimdesin...!




değişik msn yazıları
Yeni bir krize giriyorum

ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..

yaşadıqım en büyük aşk sen oLacaksın...



Çıkardım yüreğimdeki kirli elbiseleri...
Ne çamur kaldı ne pas senden eser!
!Peki ne bu ellerimde ki lekeler?
Ağlattıgımız bulutlara sende benim gibi hesap ver!!
!Dünden [kal]ma öfkeler,küfürlenmiş kelimeler.



SéSsiz ßiR köşédé
héRşéydén uzaKtayım..
inanım sizsiz . .
çok mutluyum !

0 yorum: