kişisel ileti yazıları ~ Msn Nickleri


kişisel ileti yazıları

5 Mart 2010 Cuma

Nehirler denizlere karışır dalgalanır
Fırtına olur durulur kalbimdeki kasırga.
Hiç dinmez benliğin senle eriri bütünleşir
Ateş yanar küllenir
Ama sönmeyen bir ateş var o da senin ateşin.


Bu gece pencereni açık bırak
Bir kuş uçurdum biraz yorgun biraz ıslak
Başucuna bir tutam sevgi bırakacak.


Eğer bir gün biri senin için
İsmini güneşe buzlarla yazabilirse
Bilki o seni benden daha çok sevmiştir...



Yanlızlıksa eğer seni korkutan korkma! ben yanındayım
Yok eğer yanlız kalmaksa istediğin kork!
Çünkü seni bensiz bırakmıyacağım.

Bizim yörelerimizde kaderimiz dogustan yazilir
siirlerimiz hayatimizi anlatir Sevdamiz yüreyimiz kadar
mert olur Seni unuttum kelimesi sadece mezartasimizda
yazilir.

inandigim yalanmis sarildigim yillanmis
bunca yoll geldim pesinden demek buraya kadarmis...
Aşkın oyun olmadığına inanırsan bir gün
Yoluna yüreğini koyanları unuutma
Çabalamak sevmene yeterse seni seven kalpleri kırma.
kişisel ileti yazıları

Beni sana kavuşturacak tek şeyin ölüm olduğunu bilseydim
Azrailin gelmesini beklemezdim.


Bugünü yaşıyorsam eğer
Gelecek günlerin seni getireceğine inandığım içindir.
Yaşamak için yalvarmadık ölmek için yalvarmayız

Dostum olmaz hasmım yaşamaz.

Ölenin arkasından ağlamaki sen öldükten sonrada arkandan ağlıyan bırakma !!

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.
damar yazılar
Asla birilerinin umudunu kırma belkide sahip oldukları tek şey o'dur.

Hayatta edindiğim tecrübeler yediğim kazıkların toplamıdır.

Aşk sevipte ayrı kalmaksa
Sevgilerin sonu hep ayrılıksa
Ömürlerin sonu hep böyle karanlıksa
Al dünya bu aşkı sende kalsın...


Bir kutu dolusu yaşam gönderiyorum sana
Bir fırça koydum kutuya
Cennet resmi yapıp içine gir diye
Düşler serpiştirdim içine
Düş kurmayı unutma diye.

0 yorum: