hayatım sözleri ~ Msn Nickleri


hayatım sözleri

16 Mart 2010 Salı

ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..

Deniz DeğiLki Yüreğim..Öfkesini Kayalara Vursun...!!!!

Elimde Artik Herşey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Geçmişe Yaşıyorum ßugünü.

KaLBiMDe ARaMa EsKi YeRiNi SeN GöZüMDeN AKaN SeLe KaRıŞTıN...

HiçKimse ßeni HayaTından Tamamen SiLemez...iziM KaLır Ya Yüreğinde Yada ßedeninde...Yüreğin YoKsa Rahat oL..iziM ßedeninde!!!..

ELiNi TuTtU DiYe SeVioMU SaNDiN oPTu DiE EvLeNecEK Mi SaNdiN LaN oLuM 2007 YiLiNdAyiZ SeN kızLarı AdAm Mi SandıN ¿
Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Geldiler mi?


Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim, her baktığında beni görebilmen için, sana
bulutlar kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek iÇİN


Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki...
Al Han¢eri Vur Hadi sIrtIma. Namert 'im Dônûpte Bakarsam Arkama, AcIma NasILsa KahpeLik Søn Møda
Güzel msn nickleri, hayatım sözleri
bîz áskì yûrêktèñ yãsãrîz sèñíñ gìbí sàtmáyîz GUZELIM. Kèñdíñì sâttìgíñ àdámLãríñ KÃÑ ' î kãC kúrùs !

Ne DaVaMıZı AnLaYaCaK BiR KıZ BuLaBiLDiK NeDe BiR KıZın İsTeDiGi KaDaR BaSiT OLaBiLDiK

KimSe Beni Sevmiyør Çünkü , Ben farkLıYıM. Bende kimSeyi SevmiyOrum Çünkü hepSi aYnıLar ..

kIzILã bøµãñmIS kóhÑê ßédèñLérdE . fîRârî ãLdãtIsLãrIñ îÑtikáM bãkIsLãrIndá µãSıµøruM SÈÑî
Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.


Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.
hayatım sözleri

Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi? Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım
Benim KraL oldum yerde kimse DevLet Kuramaz..Benim DevLet Olduum Yerde Kimse KraL olamaz...

a$k'a ßaßa Dedik , ßizi Yetim ßIraktI.!

Yalancıların Mahkumu oLaLI vefAyı Cefa Gibi çekiyOruz...Hayellerinden değiL,KendileriNden VazgeçenLere AcıyOruz!

Beterin beteri vardır.Iyilik et,sana kârdır .! BütüN dünya senin ølsa unutma yerin mezardır !

0 yorum: