msn avatarları ~ Msn Nickleri


msn avatarları

27 Mart 2010 Cumartesi

Uzansam
Çocukluğuma dönsem
Derinlerde gizlenmiş yaralarımı görsem
Bir bıçak yarasıyla acısız kalsam
Oyunlar oynasam sahnesiz maskesiz . . .ஐஐஐ





нα∂ι тσρℓα уüzüηü ρяєηѕєѕ
üzüℓмє кαтℓα нüzηüηü кαℓ∂ıя
çєкмє¢єηє вιя уєяℓєяє ѕαкℓα
∂αнα öмяüηü тüкєтє¢єк ηι¢є уαяαℓαяıη σℓα¢αк
кαвυкℓαяı ∂üşє¢єк уєηι∂єη кαηαуα¢αк
─╬╬╬─♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ─╬╬╬─



--

Dünyanın merkezindeyim.
Etrafımdaki binalar kutu kutu pense oynuyor
Güneş yağ-bal satma gayretinde elinde buluttan mendili.
Eğlenemiyorum.
Çocuk değilim... 






  güzel msn avatarları

ŞizofRén kãnãtLãrımı kırDım bu gécé ..
buLutLãr géçti kãfãmdãn
ãLdırmãdım





ßéLki Sandığın Kadar UkaLa
ßéLkidé Tahmin Edémiyécéğin Kadar Mütévaziyim..
ßiraz SakLıyımßazén YasakLıyım..
Kimséyi Örnék ALmam.. Kimséyé Örnék OLmam..
Arkama ßakmam..
AsLa Démém..Kéşké'Léri Sévmém!!
ELéştiri DinLérim Nasihat DinLémém!!
Kimsé ßana MasaL Anlatmasın
Çocukkéndé Sévmézdim Zatén..
msn avatarları




SuSkUnDu dIlIm aÇıK YaRaLaRıM AzMıŞtI.. KeNdImDeN BaŞkA HeRkEsE BeNzIyOrDuM.. Ve ◊◊◊▫▫▫▫kAyIpTıM..▫▫▫▫◊◊◊




gezinen bir göLgedir hayat gariban bir aktör
sahnede bir iLeri bir geri saatini doLdurur
ve sonra duyulmaz oLur sesi bir masaLdır
gürüLtücü bir saLağın anLattığı
ki yoktur hiç bir anLamı

0 yorum: