Ayrılık nickleri ~ Msn Nickleri


Ayrılık nickleri

14 Mart 2010 Pazar

» Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.

» Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Geldiği zaman boşluk dolduran değil gittiğinde yeri doldurulmayan biriyle ol.

» Hayat hiçbir insan için ağlamaya değmez. Zaten ağlamaya değen insan hiçbir zaman ağlatmaz. Sen yine de ağlamak istiyorsan başını dik tut. Göz yaşların ağlatan kadar alçalmasın.

» Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularını bastıracak kadar acımasız,ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksa benim suçum ne birtanem.

» Bir soluk kadar yakın yıldızlar kadar uzak derler sevgi için.uzanır yetişemezsin,yetişir dokunamazsın,dokunur vazgeçemezsin vazgeçer ama asla unutmazsın.

» Uçurumdan düşerken tutunduğum dal olsan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım

» Gidersen kim sular fesleğenleri,kuşlar nereye sığınır akşam olunca.Gidersen kar yağar avuçlarıma,gidersen kuşlarda ölür bende.

» Unutmaya beş kala gözlerini ve sana dair ne varsa bitmeye yakın işte bugün ben her şeyimi sende bıraktım sırf aşkımı aldım elinden onu da kaybettim. HÜKÜMSÜZDÜR

» Her deniz bir martı,her rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam

» Seni uçsuz bucaksız bir okyanusta doğan güneşte,geceleyin parlayan ayda ve denizlerin o mavisinde buldum.Ancak gece doğabilecek bir güneşte kaybedebilirim.

» Sana gitme diyemedim; Gözlerim gözlerinde kaldı. Susuz büyürmü hiç çiçek; Su sende çiçek bende kaldı.

SEN SIMDI KARA BIR KUSKUSUN! KALABALIK SEHRIN YITIKLERINDE, MAVI ELLERINI DE SIYAHA BOYUYORUM, OYLECE KALIYORSUN KENDI CEHENNEMINDE!




CIKARSINLAR SENI SATISA, BIR LIRA VERENE LANET OLSUN!


BIR GUN BENI ANIMSARSAN EGER, ONCE BIR GULUMSE GULUCUKLE AN ADIMI, BENI SEVEN BIR COCUKTU DE, VE SONRA SENI NE COK SEVDIGIMI OGRENEMEMIS OLMANIN ACISIYLA ESEF ET!


BEN KI SENIN ICIN DUNYALARI YAKACAKTIM, SEN TUTUP BENI YAKTIN. NEFRETIMSIN!

(•??) Kendini Bilen Rabb'ini Rabb'ini Bilen Haddini Bilir...(•??):
•? baLıkTa göz yaşı döker çoğu zaman...
ama hiç haberi oLmaz denizin... ?•?

iN$aNLaR VaRDıR SéVGiY£ LaYıKTıR ! iN$aNLaR VaRDıR SéVGiNiN £N YüCéSiNi V€RSéND€ A$aĞLıKTıR ...:
B£Nİ UNUT$UN DİY£ HAB£R GÖND£RMİ$$İN ÖNCE BİR DÜ$ÜN S£N HATIRLANMAYA D£Ğ£R Mİ$İN?
Bir köpeğim vardı beni sevip sayan bi sevgilim vardı köpeğim kadar olamayan!!!

CANIM SIKILIYOR; CANIM YANIMDA YOK DIYE. DÜSÜNÜYORUM SIMDI; CANIM NE YAPIYOR DIYE. CANIMINDA CANI SIKILIYORMU; CANI YANINDA YOK DIYE???
Söz ağızdan çıktı bi kere dönen sen gibi alçak olsun bu devirde benim gibi AŞKI bulursan hemen ara haberim olsun!!!

Bir sevgi diledim gözyaşı buldum. Bir dost diledim sırtımdan vuruldum. Derdime derman diledim derdimin tiryakisi oldum. Bilki gerçek sevgiyi ben sende buldum!
Seven unutmaz unutansa sevmemistir eğer sevipte unutmusa sevmesini bilmemistir
gülmek icin mutlu olmayi bekleme, belki mutluluk gülüsünde saklidir. sakin aglayayim deme, kim bilir belki bir yerde senin bir tek gülüsün icin yasayan biri vardir.
*GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..
 ayrilik sozleri
Gidene kal demeyeceksin.gidene kal demek;zavallılara.git demek;terbiyesizlere.dönmeyene;dön demek acizlere yakışır...
¦ Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin.
ay yıldıza söz vermiş hep beraber olmaya, güneş aya söz vermiş ardından doğmaya, çiçek bahara söz vermiş onsuz açmamaya, sende söz verirmisin hep benimle olmaya

tatlı biri vardı sevilmeye değer,güzel biri vardı görülmeye değer,iyi dostlar vardır özlemeye değer; ama biri var ki can vermeye değer,mesajımı okuyorsa eğer
Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!
Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o'dur.
AMERİKA KADAR GÜZEL.AVRUPA KADAR MODERN. AFRİKA KADAR SICAKSIN. NE VARKİ SEVGİLİM . ANTARTİKA KADAR UZAKSIN..
Bir sevgi var içimde anlamsız ve tanımsız, bir dünya var içimde uçsuz bucaksız, bir özlen var içimde dalsız yapraksız, öyle biri var içimde unutmak imkansız!!!
*_*Hepsi Gidici Sen Kalıcı,Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu,Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE,Hepsi Öylesine Sen Ölesiye*_*
Seni bir serçenin gözyaşı kadar seviyorum, belki bu sana az gelebilir, ama sen bilir misin serceler ağladıkları zaman"ölürler"
Sevmek gülü dikeniyle avuçlamak demektir. dikeni var diye gülden kopamazsın dikenin hasarını gülden soramazsın. . . !!!
Bizim oralarda kaderimiz doğuştan yazılır, şiirlerimiz ise hayatımızı anlatır, sevdamız mertçe yüreğimize, unuttum kelimesi ise mezar tasına yazılır. . . . . . .
Duyulmadan seslenmeyi biliyorsa bu yürek, görmeden sevmeyi de bilir
Tek istediğim seninle olmak seninleyken mutluluğu bulmak sensizken hep avunmak seni hayalini düşleyip yasamak
Ayrılık nickleri 
Ya sözlerin aklımda yada aklım ardında, ya hayalin karsımda yada sesin kulağımda ya ben çıldırıyorum yada çok özlüyorum ya özlemek çok güzel yada özlenen çok özel
Düşlerim vardı, görmekten korktuğum. hislerim vardi, anlatmaktan korktuğum. simdi sen varsın, kaybetmekten korktuğum!
Hasreti yıldızlara yazmak isterdim, sabah olunca kaybolsunlar diye, sevgimi çiçeklere yazmak isterdim, onlarla beraber büyüsünler diye. .
Git rüzgar söyle ona onu nasıl sevdiğimi, uğrunda öleceğimi ama sunu unutma eğer bi başkası varsa sus sessizce geri don!
Bir gün adini anarken kesilirse sesim, hayalini düşlerken tutulursa nefesim ve hasrete yenilip te ıslanırsa gözlerim, bil ki yalnızca seni, seni özlemişimdir
Sevmeye niyetliysen iyi düşünmelisin. ağlamayı öğrenip gülmeyi bilmelisin. aşk bir kumar değildir dikkat etmelisin. oynadığın zar değil duygudur dikkat etmelisin.
Yalnız bir kalbin tek anahtarı vardır. masum bir gülümseme! bana değil kendine. çünkü bunu en çok sen hak ediyorsun. . .
Eger birgün hüzünlenirsen beni ara, seni güldüremem ama seninle aglamayi bilirim. eger bir gün ölmek istersen beni ara, vaz geciremem ama seninle ölürüm. . .
DeSeLeRKi!! SeN HerŞeYi BiliYoMuSuN...?
HaŞa Ben HaDDiMi BiLiYoRuM DeRiM...

Yoku$u ßen Çıktım YoL Snn OLsn,Zehri ßen İçtim Su Snn OLsn,Duydum ki ßirini ßuLmu$un HayırLı OLsn,ßi Tane de ßen ßuLdum Haßerin OLsn

Hayatta Hiç Kimse İçin Ağlanmaz..Zaten Değen İnsan Ağlatmaz!!!
Dilek tutmadan kaydı bütün yıldızlar
Gökyüzüm yerde sanki
Galiba bu aralar; sevenim yok benim
SEVMEZ OLSAYDIM SENI O YALANCI GOZLERINI, SEVMEZ OLSAYDIM SENI O IPEK SACLARINI TUTMAZ OLSAYDIM O PAMUK ELLERINI. INANMASAYDIM O YALANCI GOZLERINE!


senden okadar nefret ediyorum ki ama okadarda seviyorum ne yapsam unutamiyorum seni anlaya bileceyin seni hala cok seviyorum


NEYIN BILDIN KI DEGERINI! BENIMKINI BILECEKSIN! BUNUDA TABI MAHVEDECEKSIN.

0 yorum: