Msn Nickleri ~ Msn Nickleri


Msn Nickleri

13 Mart 2010 Cumartesi

A$kım diYişini özLedmO keLime en çok senLe yakı$tı bana


Herkes duRuşumdaki asi çocuğu söyLüyorKimse içimdeki masumLuğu göRmüyor!!


Ya sen oLacaksın oLman gereken yeRdeyaDa yerin bo$ kaLacak kiRaLık sevgiLiLerle (;


*Kendi içimde boğuluyorumm
*Kendi içimde yok oluyorum


Lคภєtlเђคtยภ [Kan DamLar Dokunduğun YerLerden!]


Dünya nüfusuna göre her erkeğe 2 kız düşüyormuş Benim hakkımı kim yiyorsa haram zıkkım olsun


"Özletmeyin Azrail’i Ayartmayın yalnızlığı aleyhime Kurban edin beni düşsüzlüğüme Daha fazla zorlamayın öyküsüzlüğümü İsnat edilen tüm suçları kabul ediyorum


Suskunluğum / tek suçum



aCı iLe Ask iLe ByüyoRumm


Değmezmiş Sana




AğLamak Yok Söz weRdim Tanrı'yaBeni cok UtandıRdı GözzLeRm!



HeRseysn Sen


Bazen biRseyLeR iLk askımı hatıRLatsa da Son Askım Sensin asLa anLamasanda !!


Sewmesende beni özLedm sesini


Bana biR wedayı çok göRenin aRkasından DUR diyemem!!!!


*-/ $êwdïğïmê pïŞmâñım \-*


/*-+ ö£$êmdê kµrtµ£$âm +-*\

Msn Nickleri
||| $êñïñ ïçïñ ÿâŞıÿörµm |||


\_-* Ârê ÿöµ rêâdÿ *-_/


º°¨ Împö$$ïß£ê £övê ¨°º


HaLa Beni SewioRsun Bunu Sende bLioRsun


SewdimSewioRmSewecegim ®


Düşümde biLe günahkaRsın


AğLamakLı CümLeLeR kuRmuoRumSözLeRime Toz Kaçtı O kadaR!


Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl oLsa


öLєη ѕєνgiiLii__


¿hàйii ço0ooQ s℮vmisDiй?


؟?в℮ηii υηυтѕυη D℮мiişѕiiηнiiç DüşüηDüη мü?нẫтıяLẫмẫуẫ D℮ğ℮я мiiѕiiη؟?

0 yorum: