saçma msn yazıları ~ Msn Nickleri


saçma msn yazıları

18 Mart 2010 Perşembe

Yalnızım ßak Anladım Sevgiye Aç Sevgiye Muthaç

sSAna BENden bir söz kim sevdi seni bnm kdr..

aAşk mı dedin bna? SAÇMALADIN!

şŞimdi qit istemiyorum qelme Sakın...

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !



Sen Doğruları Hiç Sevmedin ki Utanasın...
  garip şekil sözler
HaYaT DédiLér OnunLa Olmaq Dédİm UmuT DédiLér Onu Dü$üNméq DédiM Ölméq DédiLér OndaN AyrıLmaq DédiM 'O' Kim DédiLér SENİ SöLédiM!

SaKıN BiRgÜn dÜşLeRiMiN En kArAnLıK YeRiNdE ÇıKıP GeLmE…SaKıN GeLmE GöZyAşLaRıMı sIlMeYe eLlErInE KaNıM BuLaŞmAsIn

ya biR yOL buL,ya biR yoL aÇ, ya da yoLdan çekiL !
saçma msn yazıları
sawuRsada batıRamayacaK gemiLerimi fıRtınan !!

Önce sen sev sonra ben =))

aTsam ónúne Seevqímí baqrínaa baSMaz’míSín?

Tam Sarildim Sen Darildin! Cok Nazlanma Yar Usandim! Sen 1 Adim ben 1 Adim! Ortada 1 Yerde Bulusalim =)

Hayat bir PC oyunuysa şimdi bölüm geçme zamanı.

a$k biR kumssaaati qibidir kaLp doLarken beYin boşaLır =)

kaLbimi çaLdın seni mahkemeye wereCeimm nafaKa oLarak kaLbiMi isteYeceiM x)))

love beni loveYim seNi =)

deLiyim diy0rumDa iNanmıy0r kiMse deLi oLmasam sewermiYim deLice weriRmiyim caNımı öLümüNe sewinCe böyLe tanımLanır deLi işTe

a$k kaLbe qirdiği zmn akıL seyahaTe çıkarmı$ =)

yarınLar hep qsL oLjak derLer 0ySa buqünLerde dünLerin yarını diiLmi ??

beNden ayrıLmışSın ii haBer bir qsL buLmuşsun ii habeR bnDe bi yakışıkLı buLdum nabeeeeeeeeerrr !! =) =)

0 yorum: