Ayrılık nickleri ~ Msn Nickleri


Ayrılık nickleri

27 Mart 2008 Perşembe

né kadaR koLay aRTık Séni SéwiyoRum démék PéKi ya qéRçéKTén séwmék..!?!

Ayrılık nickleri
.....YAKIP BÜTÜN AŞKIMI KÜLÜ MAZİYE GÖMDÜM YAŞANILAN SEVDAYI SENİ KALBİME GÖMDÜM......

Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM

n e g ö z l e r i n d e b i a n l a m n e d e s ö z l e r i n d e b i ç i k a r a r a r i m , h a y a t i k u r a l l a r a g ö r e d e g i l k a f a m a g ö r e y a s a r i m . . . !


H e r G ü n B ö y l e y i m i s t e . . . B e n M a h k u m A s k k e l e p ç e ! ! !


B i r S e v d i g i m V a r k i S o r m a y i n B e n o N a D e L i o B E N D E N D E D e L i . . ! !

s e v d i m b e n s e n i n e r d n b i l e y d i m s e r e f s i z l i g i n i . ayrıldık sna anlatamadm kaçtım kaçtm kurtulamadım

Ayrılık nickleri
Ben sana kıyarmıyım o kadar hiyarmiyim


Yüreğim ßoştu Çünkü Sen Yoktun Sen Geldin Ve Yüreğime Girdin Sen ßeni Sevmedin Ateşin Suyu SEvmediği Gibi Ağlatacaksın Geceleri


FOrMat ATtım ANıLaRıma.........

BnDEn YeNİ Bİr BEn BEkLiYOrSan HaTaLıSın......

qiTmé n'Olr qiTmé iTrZlar éLmdé Déİl YaLNzm Yalnz YanLIzkLAr éLmdé Déil

NaSL ßr $éwdAYsha ßu Kr$hı kOyamam DayNmam KısKnrm $éni PayLa$hamaM


O qÖnl qöNlüMé ß0$h DiéMi qiRdi SöLé qöNLm $héN sÖLé Na$HL SéwDiqiM!

ßu KaLaßılıın İÇnDé YapAYlNz H!$$éTMéqTéNsHé DünYnn ßr Ucnda Téq ßa$ıNaYm


SEniN iÇİN aKaN gÖzyAŞlaRıM kUrşuN oLSUN...senn bnİ vUrDUğN gBi kAlbNdn vURSuN...HERşEyİ biİRKtiRdiM içMdE tEk kElİmEyLE bRlEştİRdiM sOnUNdA....defollllll!!!!!!
bİrgÜN biTeR diOSuN uNuTabİLcEk miSiN?
bn sndeN bi pArçayıM aTabilcK misiN?
hAdi kOpAR pArMağInI kıyAbiLcEK misiN?
bn senİN kOpARDıĞIN pArMağInDaN aKaCaK kAn deĞiL...
gErİye kAlAN aCıyIm dayAnA bilCeK miİsN??


HaTIrLaMAk İsTİYOrUm GöZLeRİnin ReNGİ YeŞil MİyDİ
YaPRAKLar KDr
MaVİ MİyDİ DENizLer Kdr
Ela MIYDı DaĞlArIn TepeSİ KdR
Haa ŞimDİ HATırLaDım
SEnin GözLeRİn KÖRdü AŞKImI GÖRmEyecK Kdr'


Eskiden olsa arkandan bakar ağLardım,şimdi arkama biLe bakmam.
Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir K!BR!T bile çakmam…!

Ayrılık nickleri

Bugün bensem Dün sensin, Deli bensem Zincirim sensin, Sarhoş bensem Şarabım sensin,
Aşık bensem Aşkım sensin ve ben hala yaşıyorsam Sebebi Sensin….



SIMDI BASKASININ OLSANDA,BOYNU BUKUK YALNIZ KALSAMDA,
ELIMI TUTUP SACIMI OKSAMASANDA BILIYORUM YINEDE BENIMSIN…


Ayrılık nickleri

HANI SADECE OLUM AYIRIRDI BIZI, SOYLE SEVGILIM…HANGIMIZ OLDU

0 yorum: