Garip nickler ~ Msn Nickleri


Garip nickler

3 Mart 2008 Pazartesi

4)ALdığım Nefesten Soruyorum da,Verdiğim NefeSte BuLamıyoRum.İki NefeS Arası Ne KadarLıkSıN iŞte Onu BiLemiyorum.

5) ßenLe Ya$aDıkLaRıNı uNut, Ya$aMaDıkLaRıNı DüŞün....!

6)Nasil bir cakil tasi bir ciga , bir kivilcim bir yangina donusme karari veriyorsa tek bir kelime de gelecek hakkinda karar verir

7) §£n ߣnim h£m wår øLmå,h£md£ yøk øLmå §£ß£ßim§in qüLüm.

8)AŞKIN ICIN KAN DOKMEK GEREKIYORSA DÜNYANIN ŞAH DAMARINI KESERİZ YOK İLLEDE SENİN KANIN DİYORSAN FARK ETMEZ GÜZELİM BİZ TOPRAKDADA SEVERİZ..!

9)buraLardan qitme.. buraLar qitsin.. SEN qitme.. qitmek çözecekse.. biri qidecekse.. buraLar qitsin SEN qitme..

10)Âkâñ Gøz Yâ§LârImI Sâñâ Hârâm Êttîm..

11) nefret'e Sevgiden fazLa Güvenirİm Dedİ ŞeYtan;ÇüNnkİ NeFReTİnN sAhtEsİ oLmAzz

12)ßiR GüLün ßédéLi ßiN YıLa ßédéL SéwginiN DéğeRi ßiR Ömré ßédeL ÖmrümüN DeğeRi SaNa ßédeL

13)Büyük aDim AT Korkma . .Uçurum Küçük Adimlarla Geçilmez!

14)ßu aLémDé KraLda TaniMam.... KURAL'da

15)Gitmek istiyorsan Gidebilirsin,Biz Ne ayrıLıkLr Görmüş Adamız,Çekinme SEnde Vur Sırtımdan,Biz Ne ihanetLer GÖrmüş adamız..

16)Dün üstünde yürüdüğüm çimenler, bu gün üzerimde yeşeriyor.!!!!!!!

17)Uzun bir yola Cıktım, Geldim-Gördüm-Şaşırdım, Sıkılmam Dedim Sıkıldım, Tükenmem Dedim Tükendim, Ezdirmem DeDim EZDİM, Tek Yürek Geldim DAGITTIM,Gene Tek Yürek GidiYorum.. FazLa Söze Gerek Yok EskiLere Sorun Anlatsın Beni..

18)Gércék Dost'µ árámá O Hér zámán ÿánindadir Zátén ..

19)'AL£mIn kRaLı ßIzIz D£Dik KraL mIyIz? KRALIZ. RaCoNu bIz k£sIyoRuz D£dIk K£sIyoRmuyuz? K£SIYORUZ. rAcon sAnALdA kIzA a$ıK oLmAmAk, kAnkA`ya yAmuk yApmAmAk!


*Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın.

*Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.

*Bu erikson, başka erik yok.

*Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

*En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.

*Allah'ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.

*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.

*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!

*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.

*Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.

*Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.

0 yorum: