ölüm nickleri ~ Msn Nickleri


ölüm nickleri

26 Mart 2008 Çarşamba

'Ölmeyi düşünmüyorum ama ihtimaller arasında o da var'
ölüm nickleri
Demiştim sana hatırlarsan:'Önemli olan'zamana bırakmak değil'zamanla bırakmamaktır...

ßi yerini mi Kestin Acaba Mis Gibi Hıyar Koktuda

sen benim için hiç ağlamadın ki!..

Ezbere alınmış ayrılıklar koymaz bana

BEN KENDİMİ BIRAKTIĞIM ZAMAN SEN BENİ BIRAKMA!!!
ölüm nickleri
kuzuLar içn aqLaYan kurTLarda wardır haYaTTa ...!!!(içimdeKi seNi keşfedioruM=))

SustuGum iÇin mİ tüm bunLar??

artk eski haLim kaLmadı hiç (.)
qözLerimde yanan o ı$ık çoktan söndü (!)
eski co$kusu yok yüreğimin..
ßedenim, bu kendinden nefret eden ruhu ta$ımak istemiyor (.)
Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...

İKimiz meqer Çokmuşuz ßu resme...!

Her susu$ Bi KabuLLeni$ asLında..

Kafam qsL wea hayaT qsLL diiL !!

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!

bu bana SON gidişim !

hayaTıma formaT çeKtim,eN unutuLmazLarı biLe siLdim artıK seweNe cNm fedaa.. sewmeyeNe eLwedaaaa..aşK hayatımdaN tüM kayıTLarımı siLdim...!

!!!Kahretmişim hayatıma her gece içiyorum,Sevilmeden sevmenin cezasını çekiyorum!!!:

Boş Yere Koşarken Hayat Yolunda,Ne Dertler Çekmişiz Bilenimiz Yok,Gözlerden Dökülen Gözyaşlarıyla,Eriyip Gitmişiz Haberimiz Yok

Sakladığın sır, senin esirindir, açığa vurursan, sen onun esiri olursun.

Elmas yontulmadan, insan yanılmadan mükemmelleşemez.

Mutluluk bizde olmadan başkasına verebileceğimiz tek şeydir.

En basit şey insanın kendisini kandırmasıdır; çünkü insan genellikle istediği şeyin gerçek olduğuna inanır.

kaN kaybedior hayaTıM.CaN çeqişior hayaLLerim.yaŞamaK zor geLior arTıK baNa.Nerde haTa yapTıM die düşündüKçe baTıor her LimaNda gemiLerim.. gidiorum yaşamaK istemiorum artıK aranısda.''yaLnış hyT doğru yaşanmass''

yenii gelenlerr eskii aratıoo...

kendimi cözmek istemiyorum
çünkü nekadar derinlere inersem
nekadar yara aldımı görüyorum
kendimi kendimle yarıştırmıyorum
çünkü her hikayenin sonunda
nasıl olsa ben yeniliyorum

bana seni unutturcak bi yer yok bu dünyada
dayanmaLıyım yaşamaLıyım senden kaLanLarLa
senLe başLadıı seninLe bitti.
qöçmen kuşLar qbi bi wakitLikti
benden qecti aşk..

"""""GEEL KURTAR BENİİİ..""""""
ölüm nickleri
NE PAYLAŞTIĞINIZ YILLARA GÜVENİN,NE VERDİKLERİNİZE,NE ANILARINIZA,NE DE BİR KAHVENİN KIRKYIL HATIRINA..BİR İNSAN KÖTÜYSE KÖTÜDÜR,...SİZİN NE ANLATTIĞINIZIN BİR ÖNEMİ YOK ÖNEMLİ OLAN ONUN NE ANLAMAK İSTEDİĞİDİR..Bİ İNSANI SATAN HERKESİ SATARR,KENDİNİZI FARKLI HİSSETMEYİN,DÜZELTİRİM SANMAYIN..BİİNSAN 7 SİNDE NEYSE 70 ŞİNDE DE ODUR !!!GÜVENMEK İYİDİR DAHA İYİSİ GÜVENMEMEKTİR..

daralıormm oooff daralıormmm
ölüm nickleri
:::Sadece Susmak İstiyorumYalan İnsanları Kaale Almadan...Haklıyken,Haksız Gözüksem Bile Kendimi Savunmadan...HUZUR bulmak İstiyorum,Gözlerimi Kapayıp,Kimseyi Anmadan... Sessizliği Dinlemek İstiyorum,Herşeyi Yaşamış Gibi Yaparakk...

0 yorum: