Yeni msn nickleri ~ Msn Nickleri


Yeni msn nickleri

23 Mart 2008 Pazar

qŌzüмü kıRpı0ruм s0иu oLмaŷan kaRanLıqa...·CiLvé yaPı0ruм écєLé....! kuŷRuk saLLıorum âżŖâiĿ'є. . .!

Yeni msn nickleri , msn nickleri


Sil adımı baştan yaz kalbine,baş harfi büyük olsun.Yeniden küfret! ...Geçmişi hadım ettik olmadı.Ben suyun oldum bardak dolmadı



ßen LeyLa OLmuşum kimin umrunda..Mecnun çoktan gitmişken


ay cnm cnm canımın içi..gönLümün Pichi


Yaşam otobüste seyahat etmeye benzer, son durak kara topraktır...!



нαуαт вαzıℓαяıηα мυтѕυz σℓмαкℓα ∂υуgυѕυz σℓмαк αяαѕıη∂α вιя тєя¢ιн нαккı тαηıя ∂αнα ƒαzℓαѕıηı ∂єιℓ..!


Belki dalları kurumuş ağacım, sensiz susuz açım, belki bir bebek gibi çaresiz sana muhtacım...



Bu kadar mı kasvetin ey gece ! Ne o yetmiyormu karanlıkların yoksa. Korkmuyorum artık senden gel. yeterse yıldızlarını üzerime...


Erkeklerin kalbi market gibidir giren çıkan belli olmaz, kızlarınki mezar gibidir giren birdaha çıkamaz...!


őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг...


Hayatta hiçbirşey az olmadı senin kadar hiçbirşeyi istemedim seni istediğim kadar sende başını alıp gitme...


Hayat akıp giderken avuçlarımdan, eğilip yerden toplayamıyorum parçalarımı. Ve artık herşey için ''çok geç'' demek için ''BELKİDE ÇOK GEÇ''...

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik.



öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..

qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!


Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .


Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın.


Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla...!!!vazgeçmez unutma...!!!

Bir Cevabim Bile Yok . Ama Soruya Hayran Kaldim !!!



Aşk bir turşu suyudur. İçmeyenin ağzı sulanır içenin de midesi bulanır

яσ¢к,мєтαℓ νє ƒяρ ує "şєутαη ιşι" ∂ιуєηℓєя.¢єναρ νєяιη :"şєутαη вυηυη ηєяєѕιη∂є?"



Hasnicktir


Very Happy In The ParK’ta Gezerken, Cigarettiyi Icerken. My Father Gördü Suc Üstü,I am Düstü Kiç Üstü Very Happy

qidén déiL, kaLandr térkédén.. qidén dé ßu yüsdén qitmi$tir zatéénNn..



'Bulutlar ağlıyorsa ben susarım,ben ağlarkende onlar sussun.''

kãrdãn ãdãmLãrIn SãLtãnãtI Güne$ görünCeye kãdãrdIr !

Fırtına Ne Kadar Sert Eserse Essin Kayadan Alıp Götüreceği Sadece Tozudur !

Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...

Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı

Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir

Polis bi gün 3 arkadaşın evine baskın düzenlemiş.Sizi uluslararası kaçakçılıktan tutukluyorum demiş.Adamlarda ;"Abi biz Fenerbahçeliyiz uluslararası ne işimiz olabilirki?"demiş.


Kim Demish UyusTurucu ZaraRLı DiYe..Ben HerSeYimi aYıkkeN kayBeTTim


Her günün son günün olacakmış gibi yaşa.. Çünkü bu günlerden birisi son olacaktır..


Kahramanlığın ölçütü kaç kişiyi kurtardığın mıdır? Yoksa karşılıksız düşündüğün her insan için bir kahraman mısındır?


Sevgi tipki bir gül gibidir rastgele tuttarsan dikenleri batar yapraklarini açarsan duygulari akar ama tutmasini bilirsen o gül sana tapar

Bir telefon bekliyorum, sevgilim diye başlayan, seni seviyorum diye biten. Bir telefon bekliyorum, dün gelmesi gereken ve bugün hala gelmeyen...



Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır, sakın ağlayayım deme! Belki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır...


İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar...



Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir...




Sen en mükkemmel sevgiyi hak edicek kadar güzel fakat herkezin seni sevmeyi hak etmiyeceği kadar özelsin... ..

0 yorum: