Güzel nickler ~ Msn Nickleri


Güzel nickler

9 Mart 2008 Pazar

Hayat ßnden aLdıqLarını neResıne soquCaq acaßaaa xS ¿?

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?

µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr ...

§!L~~ ÂdImI~~ ßã$tãn~~ ¥ãSs~~ kãLßiné , ßã$~~ hÂrf!~~ ßü¥ük~~ QLSuN.

b1r hayat sectim !
hayat'larin icinden.
sebebsizce ya$iyorum
õLmek isterken deLice .

h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!

ßir yazar né démi$ 'sén qit a$k bana kaLsın' ßéndé diorum ki 'ßén ßurdayım yaLan a$kın séndé kaLsın'...

ßén yiné sévéRim séviLirim sén ßiLméséndé oLurR Adı va? ?énDi yo?Lrdan ßı?dım

Benim acelem yok, zamanla yarışmıyorum
Yaşam hep şaşırtıyor yine de barışmıyorum ...)':

ellerinle yaktığın ateşi gözyaşlarınla söndüremezsin...


GözLérne ßaktqça ağLasaDa GözLrm . . . ağLmq iÇhn Dé oLsa GözLrni ÖzLdm . . . !!

uNutmadım sevgi sözcükLeRiNi ama uNutmuş gibi davRaNdım,SeNdeN başka hiç kimseye yakıştıRamadım!

/x/ ÇözeMediğiM DenkLemLerin...ßiLmediğiM ÇözüMLeri Gißisin..!!

Sen ağLama dedin...Hani dönecektin...Bir damLa gözyaşım SeninLe biLe geLmedi...

Dileğini tutmuş sayar sonsuzdan geri..

ßittimi söLic£qL£rin yıLLarca ßiriqtirdiqL£rin ßuruşuq kağıtLar gißisin sh£n w£ g£r£qsiz cümL£L£rin..!

Hani Yetebilseydim, Değiştirirdim Fikrini !!DinLeyeceğini BiLSem, Anlatırdım GerçekLeri...Neys,bırak bende kalsın

terk etmek istemediqin şimdiki hayat deqil eski hayat...ve o hayat coktan öldü...

AdİLiĞiNe BoNcUk TaKtA NAzAr DeYmEsİn.

1 yorum:

rozerin dedi ki...

emeğine sağlık cok guzel nıckler karar veremedım yha