Güzel msn sözleri ~ Msn Nickleri


Güzel msn sözleri

26 Mart 2008 Çarşamba

...ßunCa aCıyı ßoşa Çekmez hiÇ kimSe...

İstediğini söyleyen, istemediğini işitirmiş !!!

Yitirebileceklerimiz yitiktir

!!..Simdi cek git yoluna..!!
!!..Yalan asklara..!!
!!..Yooook artık ''eyvallahım'' yürekten vuranlara...!!

KaRanLıqın Pezewenq oLup yaLnızLqı Bna SatmaSına,YaLnızLqn 0rspu oLup ßnmLe yatmasına,Dü$Lermn piÇ oLmasına ALI$TIM ARTIK !!

Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

__ snLe başLar bitermm!!

roL değişimi yaptık sanırım..TerkeDen ben peşimden koşan sen..

nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartan..Bana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan..

Sadece Boş insanLar boş kalırmış...

bisssürü soru işaretiii…

Ruhunun sesini sadece karanLıkta duyaRsın!bıRak aYdınLık apTaLLarı aYdınLatsın...

AqzI olan deqil beyni olan konu$sun.

unut deme unutamam seni kalbimden atamam bunu benden isteme...

teK istediğim birascıK muTLuLuK çoqmu kie baNa??..

S۪۫۰۪۫E۪۫۰۪۪۪۫۫۫N۪۫۰۪۫İ۪۫۰ ۰Ç۪۫۰۪۫O۪۫۰۪۪۪۫۫۫K۪۫۰ ۰Ö۪۫۰۪۫Z۪۫۰۪۪۪۫۫۫L۪۫۰۪۫E۪۫۰D۪۫۰۪۫İ۪۫۰۪۪۪۫۫۫M

UGRAŞMA senden hiç bişi OLMAZ boşuna boşuna...

__eX'ten NEXT olmaz__

Bugün MoraLm Sıfırn aLtında on..Seni Düşündüm,Ama inan Bu Son!!

faLan fiLan herşey arTıK anTi yaLan

ßir Şi$e Şarap Sırdasım,Yanında Siqaram Mezesi øLSUN Sakın ßana Døkunma Ta$ ßasTım ßaqrıma KadehLere Merhaßa Aşkım Sana ELvada..

Sevgiye Sınır.DostLuğa Fiat ßicmediq.Sevdayı Cepte DeğiL A$kı Yürekte arıyorum..!!

GÜLMEKLE KAYBEDİLEN ŞEY AĞLAMAKLA ELDE EDİLMEZ.

sevdası büyük olmayanın eylemide büyük olmaz!

Gözler sözlerin sertliğiyle yaşa bulanıp AH çekti !...

ßiLmediqinis keLimeLerin aLtını çizin derdi hocam...ßunca yıL/ßunca yoL/ßunca hayat ve kitaptan sonra;ßütün keLimeLerin aLtını çiziorum...hocam artık izin istiorum...

iLk diiL son oLmas hayaT yaLns yaŞanmas

ßiLmiorm akLndamıyım ßir iHtimaL oLryha ßen ßurdaım

(= Sanırım ßidaha qeLmeyecek umudumu kaYBetmek üsereYim =(_KmBiLr kaÇ yL daha ßhöLE cnm yanaCakk... iSyanım sana... yaLnısLıqa çhq üsqünüM

iStemeden ßi ßakışa aLdandım iNaN ßana pişmanLktan ßtn qece aqLAdm ='(_Hiçkmse üstüne aLınmasn birasda kendime yaşayacaqım

(= SuSuYorum..RuHum ÇığLıkLarLA doLu.. ßeNi eLeştireceğine ßeyniNi GeLiştiR senin acımayan canın canımı acıtıyor cnm...

en fazla kaç intiharıma sebeb olabilirsin ki_?_

MutLuLuk ıııı[]ıııııııııııııııııııı HasreT ıııııııııııııııı[]ıııı aCı ııııııııııııııııııııı[]

kırıLan hayaLLeRim mi baTTı eLine??

anLamsız oLan heRşeyi siLdim..kendimi ßiLe..

Duygularımı hiçe sayacaksan eğer Sevilmeyecek kadar yalanmışsın

Kime Ne Ki Ben Kimim!

Tanrı'm YıLLar Günaha Soktu,GeL De İçimi FiLtre Et

Madem yalandın nie gerçek duygularımı oyuncak seçtin

::.._GériLim_..::

seni unuttum ama hiç bi zaman bitmeyeceksin bende!!!!

xXxküçük kız artık çok yorulduxXx

[.....KaRmAkArIsHıklAShMakTayImMm....]

Hani o sessiz günde kulağıma fısıLdamıstın ya...BeniMLe çıkarmısın diYe.. Duy şimDi fısıLtımı!!SeninLe MerDiveeN biLe çıkmam

haYat boşş EğleN ÇoŞş!

Kendin RahaT oLabiLirsin ama Beni rahatSız etme hakkına saHip oLamazsıN! Kac Defa Attırdın Kİ! kaLbimi ?Bir Defada Durdurasın!!?

ßumuyDu Hayat Ded!qLry Hayat a$LınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Artq ß!tt! Rüya

bisim sıfaTa ihtiyacığımıs yoq,adımıs soyadımıs YTR!!

Yarın bugünden de zor olacak...

FazLa Rahatım Rahatsız EdeRmi.?Etse BiLe FarqedeRmi..?qeÇmişe qeÇmiş Deme qeÇmiş qeçeRken SanaDa qeÇirmiştR..!

olmaSı gereKenler zaten yanımDa..olması gereKipte yanıMda oLmayanlAr kiMin umrundA

I DONT NET A MAN( BİR ERKEĞE İHTİYACIM YOK)

uyur gibi yapınca acım diner mi sence?

HaYattT Bo$H PommpaLa Co$h.

! ...::aSk oYununu Son oyNadıqım SeytanDı oda beNi qünahLaRına saTTı::... !

her gidenin ardından aglasam terk ederdi beni gözlerim her gidene deil son gidenedir bu sözlerim !!

HERNeysE!!

Cafe Crown gibi içimi ısıtıp Lipton Ice Tea gibi soğutma Hayatın tadı Coca Cola diiL sensin bi biskrem versem geLir misin ?!

Kırdığınız haYall.. KurduğunuzZ haYal Olmasın SakıN..!!

öyLE zorqie ayrı kaLmaq öLE dayanıLmas qie ='(

Herşeyde sen warKen koLaymı unutmaq ¿

sna canımdan can werdim daha n yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm!!!

uzaktan severim ruhun biLe duymaz....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel msn nickleri var yazanları teprik ediyorum