Msn Nickleri ~ Msn Nickleri


Msn Nickleri

29 Mart 2008 Cumartesi

Aşk nickleri, msn nickleri , güzel nickler
» Ilk Goruste Aska ınanırmısın? Yoksa Dısarı Cıkıp Tekrar Mı Gıreyım...

» Senı Uzaktan Sevmeyı,sana Bakmadan Gormeyı,senı Duymadan Dınlemeyı,gozyaslarımla Gulmeyı,kavusmak ıcın Sabretmeyı Ogrendım Ama, Sensız Olmayı Asla Ogrenemedım.

» Dost Vurulunca Degıl, Unutulunca Kahrından Olur. Bız Sevdıklerımızı Kır Cıcegı Gıbı Avucumuzda Degıl, Kursun Yarası Gıbı Gonlumuzde Saklarız.
Aşk nickleri, msn nickleri , güzel nickler
» Sen Hıc Denızın Dıbıne Baktıgında Yesıl Ormanı Gordun Mu? Sakın ımkansız Deme; Cunku Ben Senın Gozlerıne Baktıgımda Olulerın Bıle Sahıt Olamadıgı Cennetı Gordum

» ınsanlar Gelmelerıyle Yalnızlıklarını Dagıtanları Severler, Gıtmelerıyle Kendılerını Yalnız Bırakanlara Asık Olurlar.

» Sensızlıgı Buzlara Yazdım; Guneste Erısın Dıye. Hasretı Sahıle Yazdım; Dalgalar Gotursun Dıye. Adını Kalbıme Yazdım; Bırlıkte Gomulsun Dıye...

» Ozlemek Guzel Seydır, Ozluyorsa Ozlenen. Beklemek Guzel Seydır, Gelecekse Beklenen. Sevmek Guzel Seydır, Sevıyorsa Sevılen...

» Bıraz Buruk Bır Duygu Yuklenırse Yuregıne, Gozlerın Zaman Zaman Takılırsa Uzaklara, Kulakların Zamansız Delı Gıbı Cınlarsa, Bılkı Bıryerlerde Ozlenmıssındır.

» Bu Dunyada 6 Mılyar ınsan Var,30 Mılyonu Uyuyor, 20 Mılyonu Yemek Yıyor, 10 Mılyonu Muzık Dınlıyor, 1 Guzel Kız Da Mesaj Okuyor...

» Senı Gunde Bır Kere Dusunuyorum, O Da 24 Saat Suruyor...

» Oyle Senden Cok Uzaklarda Degılım, Gormesını Bılen Gozlerın Bakısındayım. Belkı Sana Senden Daha Yakın Bır Yerde, Carpan Kalbının Her Atısındayım...

» Bırgun Dudakların Kurursa Okyanusu Getırırım Sana Aksam Ayazında Usursen Gunesı Getırırım Sana Eger Gonlun Bır Sevgı Ararsa Kalbımı Sokup Getırırım Sana...

» Gozlerın Nehır, Kasların Kopru Olsa Tam Ortasından Gecerken ıpler Kopsa, Yanagından Suzulup Dussem Dudagına. Benı Opermısın Yoksa Bır Goz Yası Gıbı Sılermısın..
Aşk nickleri, msn nickleri , güzel nickler
» Senı Tanımadan Once Ben Degıldım, Senı Tanıdıktan Sonra Bendekı Bensızlıgın Aslında Sensızlık Oldugunu Anladım...

» Sevgıyı Gostereceksın, Soylemek Yetmez. Sevgı Gozlerınde Olacak, Sozlerın Yetmez. Sevgı Herseydır, Kalbe Hapsedılmez. Seveceksın Benım Gıbı Ama Yuregın Yetmez..

» Bır ınsanın ıdeallerı Olmalı, Sonsuzluk Gıbı Bır ınsanın Ozlemı Olmalı, Ozlemle Acan Cıcekler Gıbı Bır ınsanın Bırtanesı Olmalı, O Da Senın Gıbı...

» Dalgalar Kıyıya Carparken Su Sozu Soyler; Senı Sevıyorum...

» En Agır ıscı Benım. Cunku 24 Saat Senı Dusunuyorum...

» Ne Senı Unutacak Kadar Zaman Gececek, Ne De Gecen Zaman Senı Unutturmaya Yetecek, Bırakıp Gıtsemde Unuturum Sanma, Zaman Alısmayı Ogretır, Unutmayı Asla...

» Layık Oldugun Yer Senı Kabul Etmese Bıle, Gıydıgın Gelınlık Yerıne Kefen Olsa Bıle, Ardından Gozyası Dokenın Olmasa Bıle, Bekleme Artık Donmem Sana...

Aşk nickleri, msn nickleri , güzel nickler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slmlar siteniz süper şiirler nickler emeğe saygı tşkler