Sessizlik nickleri ~ Msn Nickleri


Sessizlik nickleri

12 Mart 2008 Çarşamba

-..şimdi oturuyor sensizliq kalqıp gittiğin yerde....

DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini S£yR£dîC£m ~ kIpIrtIsIz ~ SâKin qîßi GôRünC£m ~ KavGasIz øLaCaK ~ fIrtInAsIz øLaCaK ~

ALkol hoş!Ortam loş!Dinle bni herşey çok boş!Kimseye inanma kimseye güvenme kimseye aldanma kendin çoş!

-.yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin...

-..ßU DünyaDa KonuKsuN ßu DünYaDaN KopUksuN..

-.ßen onu kaybetmedim o kendini kaybetti...!!

...Laf olsun diye konuşmuyorum konuşuyorum laf oluyor!!!......

-..az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz..

-..tüm kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet!

-..evrimdışı..

-..Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!

-..Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

..à$k'a ve Sàna İhànet êtmiyørum ßênim KırgınLıgım A$k'a Sen üstünê àLindin..

-..ße$ Para Eder Mi VarLıqın? ki yOkLuqun ßeni AcıtSın...

-.Bu Cinayet… Günahın En Has Hali İhanet !! Hakkımı Ver Gideyim Adalet…!

-..sadece bheN kaybetmeq istediğim zamaN kazaNabiLirsN unuTma..

-..Rekabet Etmem Rekabet YARATIRIM .. ona Buna DeğiL Ben Sadece DALGAMA Bakarım !!

-..BuLUtLaR AğLıYoRsA bEn SuSaRıM :!: BeN AğLaRqEnDe OnLaR SuSSuN!

-..Bir Gün Anlayacaksın Neden Sessizce Gittiğimi..

-..ßu sewdayı kaLßime gömdüm we Sen öLdün..

-..kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye bye=))

.°•. °•. °•. °•. Her Kalb Kendi Şarkısını Söyler .•° .•° .•° .•°

0 yorum: