Yeni nickler ~ Msn Nickleri


Yeni nickler

29 Mart 2008 Cumartesi

yeni nickler , msn nickleri , güzel nickler

_Uğruna döktüğüm gözyaşları için yağmurdan özür dilerim

_Keşkelerle dolu sonbaharın demindeyim

_Keşke keşkelerin esiri olmadan,belki birgün deyipte umut deryasına dalmadan, karşılıksız sevdaların esiri olmadan sevebilseydik.Keşke, keşkesiz yaşayabilseydik

_Herkes aynı hayatta kendini birşey sanma
Ne kadar çok bilirsen okadar bela başa
Sen bilirsin aslında aklımdan geçenleri
Zaman herşeyi çözer şu beklemek olmasa


_Dokunmak için bahaneler yarattığın
Gözbebeklerinde olan
Aşkın olmak istiyorum.
Ve
Gözlerinde
Beni istediğinin sessiz sözsüz
Çağrısını duymak istiyorum.

_Ne bileyim?
Anlamadım,
Bilemedim,
Benim baştan aşağı sen olduğumu.


_Ben seni imkansiz oldugun icin sevdim
Belki birgün yanima gelir,
Benim olursun diye sevdim
Ilk defa seninle tattim ben bu duyguyu
Benligimi kaybettim senin yüzünden
Agladim...
4 Duvar üstüme geldi her gece
Sustum..

_KoLaY YoLDaN BaŞaRıSıZ oLDuM BEN...


_Kanayıp ne kadar tutabilirsin gül uğruna dikeni

_seN yoksuN ya buRaLaRda, tüm RüzgâRLaR yüReğime esiyoR

_Anla ki bu beden gitti, masal bitti...

_...ҳ̸Ҳ̸ҳ_SeSsİzLiK_ҳ̸Ҳ̸ҳ...


_mutLuLuK mu?ÇocuKLuKta KaLdı..!


_Herkes aynı fikirdeyse kimse fazla düşünmüyor demektir...
yeni nickler , msn nickleri , güzel nickler

_Aldandım gördüğüm masallara.....

_ Dünlerim yok yarınlarda !! Kör oldum ben aydınlıkta !!

_Bekliyorum Belki Gelirsin Diye, Eğer Gelirsen Bir Nisan Yağmurunun O Ilık Bulutlarıyla Gel...


_Terk edenden alınacak en büyük intikam , ona kupkuru, sevgisiz gözlerle bakmaktır.


_Kalbinin bin parçaya bölünmesini istemiyorsan, sana aşık olmayan birine aşık olma...


_ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!


_Kendini mutLu hissediy0RsaN ßir yeRde yiNe ßir saLaklık yaptıN we faRkında deiLsin demektiRr....


_İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o bnm


_Ne o güZeLim ağlıyormusun ..Erkek bugun sever..Yarın bezer.!senin dedigiN o LeyLa MeCnuN aşkları bu zamanda ne gezeerrr

yeni nickler , msn nickleri , güzel nickler

0 yorum: