Harika msn nickleri ~ Msn Nickleri


Harika msn nickleri

25 Mart 2008 Salı

doĞruLarla yasamaKtan sıkıLdım .. ! şimdi sıra yanLışta...
Duramam Artık
CAn Almak Kanıma İshlemiSh..
Ben DoğUShtan KAtilim SonradaN YEtiShmemiSh !


***SÖYLESEM TESİRİ YOK; SUSSAM, GÖNÜL RAZI DEĞİL...(

вιя ιηѕαηı ƒαяк єтмєує вιя ∂αкιкα,тαηıмαуα вιя ѕααт,αηℓαмαуα вιя güη,ѕєνмєує вιя нαƒтα уєтєя;αмα υηυтмαуα вιя öмüя уєтмєz....

Yanlış Zamanda, Yanlış Duraktayım ...

Harika msn nickleri

msn nickleri burada bitti..
ஐ◄███▓▒░░ AE BEN VE ASKIM ░░▒▓███►ஐ


ßiRASs hayLazZ ß!rAsS ukaLa ß!rAsSs sewimLi! ß!rAS şımaRıq ß!RAz sempaTiqq ß!RAs aRTiSs ß!RrASs hawaLı......SaTen heRşeiN fasLası zaRaR..

SEn MİSİn BU HaLDE olmama SEBEP


....BuZ KeSiLdİ....



Aslında söylediklerimden çok sakladıklarımda gizliyim..
Siz en iyisi beni anlamak için konuştuklarımdan çok sustuklarımı dinleyin..



FarkLı OLmak Sucsa Bu Suca Ortak OLun

eLLerimin tek sahißi sensin,
ßenLiqime seni kazıdım artkk


Kırmaya bir kalp bulsam inan hiç dokunamam..Tutmaya bir el bulsam kolumu kaldırıp alamam..Of demeye halim yok!.


(\__/) (\__/)
( = '.' ) ( '.'= )
('')_('') ('')_('')

Birakip Ardinda Herseyi Gitmek Bu Kadar Kolaymiydi Böyle
Bu Ayriliga 0 Son Bakisa,Yürek Dayanirmi Söyle..!

héhé hayat bu at kendini gitsin
H€rk€zi B€kL€Rimm...

Yeni bir aşka başlıyorum sanmıştım galiba çok yanılmışım. Bu aşkın sonuda ayrılık olacak,ve yaşadıklarım geride kalacak. Geriye acı ve güzel hatıralar kalsa bile,onları hatırlamak ayrılık kadar acı olmayacak...

senin hüznün benim mutluluğum olacaksa sözler basladıgımız yerde duracaksa..
kalp verdıklerının hesabını tutacaksa yok istemem sakın sevme beni

0 yorum: