Aşk nickleri ~ Msn Nickleri


Aşk nickleri

12 Nisan 2008 Cumartesi


Aşk nickleri , msn nickleri

Baktım…
Sanki bir şeyLer söyLüyordu
DinLedim…
O da bana “eLveda” diyordu
AğLadım…


Aşk nickleri , msn nickleri , rock nickleri





sevgiyi yaLan edenlere sahte sevgiLere PAYDOS!
Bir yazar demiş ya ''Sen git aşk bana kaLsın..''
bende dioRum ki..
"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!






Ölmek için çok geç, yaşamak için çok erken!!!

vazgeçtim ßu dünyadan bir tek ölüm paklar beni...

ßu A$k diiL sawastı sanki ..gaLißi sen seßeßide sen ..

Aşk nickleri , msn nickleri , rock nickleri

...uzun ßi yola çıkalım ama dar olsun,yanında birtek ßen olayım diye...

Karı$ık DünyaLar Her Zaman ßeni ßuLurLar!

GöreßiLdigin Kadar Gerceğim..

öLüler ii ßiLir yaSamaq quseLdir..

Anladık ki oyunlar ßoyalar demekmiş..ßoyadıkça ßütün evcilikler sevişirmişş.!!

öLümü Secmek koLaya kaçmaqtır,SıkıyorSa yaSamayı dene!!

Var olmamak, varsa hemen ölmek; ßudur insan için en iyi olan.

artık martılar ßile susar olmuş denize, alaycı.

haLa qüçSüzlüqü hayatta kaLmaya mı ßenSetiyorSun ?¿

Hani aŞk herşeyi örtüyordu?.. Hani aŞk Affederdi?¿.. Hani Gecenin KaranLığını değiL yıLdızLarı izLetirdi aŞk?.. Hani aŞk herşeyden üStündü?¿

Aşk nickleri , msn nickleri , rock nickleri

0 yorum: