Yaşam nickleri ~ Msn Nickleri


Yaşam nickleri

29 Nisan 2008 Salı

Yaşam nickleri , msn nickleri , hayat nickleri, şekilli msn nickleri
Kîn døLuyum "KAN" kuSuyøRum.

KînîmLê yâ$âyîp NêfRêt'îmLê õLêcêkSîñ.

NêfRêt êtmêk ß1r SâñãttIr! NêfRêtîmSîñ.

Sankî Umudun qøkLêrinde Siradan ß1r întîharîm!

Dün Senin îcîn ß1r kuRßan keStim haLâ ßîLêkLêrîmdên "KAN" Lar akIyøR!

SénSizLigé kéStîm ßiLékLérImI kIrmIzIya ßoyadIm KaranLIqI !

kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

ß1r yaLnîzLîktî hâykîrî$îm hêpînîz'my Sâqîrdînîz?

îLîkLêrîmdê ' ky îLîkLêrîmê îLîkLîyêmêdîm Sêny.

îkîLémLéRîmîn SønSuz ßø$Luqunda qidip qeLîyøRdum.. vé Sén SatirLarima ß1r véßa qißi ßuLa$maya dévam édiyørdun.

Kàrànlik`làr à sordum Sêñy.
Yaşam nickleri , msn nickleri , hayat nickleri, şekilli msn nickleri
SênînLê; întîhâRîn e$îqîndê, jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz

Sâdêcê ß1r ßâkî$ îcîn êRtêLêdîm întîhâRimi.

GêcêLêr Yêtmîyør GûndûzLêrîmîdé Kârârtîn


Hêr yêr RênkLî øLSâdâ "KARANLIK" tâ nê qørêßîLîrSîn'ky?

her$ey ß1r nefeSLik cani øLan iSkamßiL kaqitlarindan yapiLmi$ øyuncak ß1r ev qibiydi.

Anlatamadigim birseyler var, hep baska baharlara biraktigim. Ucurumlari tam a$arken kiriliyor kanatlarim.

Ufuktâ ßîtîyøR yûZùn wê bâ$kâ ß1r qõkyûzû bâ$LîyøR køm$u êLLêrdê SârmâLânîyørSun ñê kâdâr õwûLSên âz
"Avazim cîktîqî kâdâr SuSuyøRum".

Kan kaybedîyør hayatîm.Can cekîsîyør hayeLLerîm.Yasamak zør geLîyør artîk bana.Nerde hata yaptîm dîye dùsùndùkce batîyør her Lîmanda gemîLerîm.Gîdîyørum."ya$amak îstemem artîk aranîzda".yanLîs hayat Døgru yasanmaz.

VarLîğînda yøkLuk yøkLuğunda bekLentîLerîn en zehîrLîsî.Sana îse renkLerîn en køyusunu yøkLuğumu bîrakîyørum.Sana sadece sevgîmîn en sîyahînî bîrakîyørum.
Ya$amLa ölüm Arasindaki ø ince cizgide Cambazlık Yapıyorum Bu Aralar.Ayagım Kayınca cigliklar Düzgün yürüyünce ise alkıslar kopuyor biryerlerden!

Yaşam nickleri , msn nickleri , hayat nickleri, şekilli msn nickleri

0 yorum: