Karizmatik msn nickleri ~ Msn Nickleri


Karizmatik msn nickleri

26 Nisan 2008 Cumartesi

Karizmatik msn nickleri , msn nickleri , süper nickler , yeni msn nickleri
şeytan mısn melek misn sanki bndn yürkli misn?korkma kalbim geçer acısı ilk defamı aşık oldun sen aaa
Sen Benim Yanımda Olmadın 1 Saat Bile Olsa bunamı Sevmek Diyosun Heyyy Yalan Dünya

˙·٠٠•●Unut gitsin, aksin Gözlerinden bir Damla Yas gibi..Unut ve diren Hayata, Rüzgara duran Tas gibi..·٠٠•●
Ölüm Bile Sıcak Gelir İnsana Cehenneme Gidecegini Bildikten Sonra |Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar !

Seni Sevdiğimi Düşündükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan... Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor... Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim... Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek... Yapabildiğim Tek Şey Seni Sevebilmek..

Karizmatik msn nickleri , msn nickleri , süper nickler , yeni msn nickleri

..Kurudu gözyaşım kimse görmüyor ..İçimde bir yer hep ''onu'' istiyor

Bu çocuğu sanki dünya anlamıyor.. Bu kalbi ''sahibi'' neden istemiyor..
!!KONUŞ KADER BİRŞEY SÖYLE!!


нєяgüη ιѕуαηıм ναя вєηιм кα∂єяє ηє öℓ∂üя∂ü ηє güℓ∂üя∂ü 1 кєяє..вєη уαşαякєη яυнυм öℓмüş ιçιм∂єє:’(


Düğüm düğüm oldu içim ne olur bir şey söyle !! Sen sustukça içimde isyanLar,çığLıkLar.. Gece Av utmuyor,GönLüm unutmuyor


Deli bir rüzgar olsam estigim yer kadar severdim seni deli bir yagmur olsam yagdıgım yer kadar severdim seni ama ben sadece bir deliyim aldıgım nefes kadar seviyorum seni

Ya sn olacksın olmsı gerekn yrde yada yerin boş kalack kiralk svglere glmek kabullnmek kadr zor olsa bile,seni çok seviorm bunu bile bile
Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi:
Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm
Karizmatik msn nickleri , msn nickleri , süper nickler , yeni msn nickleri

0 yorum: